// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹

بازی GTA V میزبان ماد Complex Control شد

ماد جدید بازی GTA V هفتاد کاراکتر، ۵۰ قابلیت ویژه و المان‌های بتل رویال را به بازی GTA V اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ماد جدید بازی GTA V هم‌اکنون قابل دانلود است و شما می‌توانید در آن بتل رویال متفاوتی را تجربه کنید. Theaetik، توسعه‌دهنده ماد Complex Control گفته است که این ماد مکانیزم‌های بازی‌های Rogue-lite و بتل رویال را به نحوی با یکدیگر ادغام می‌کند تا بازی ارزش دوباره بازی کردن داشته باشد، بسیار متنوع باشد و بتواند در هر بخشی، تجربه‌ای جدید را در اختیار بازیکنان قرار دهد. شما می‌توانید تریلر این ماد را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وبسایت آپارات

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، ماد Complex Control ویژگی‌های بسیاری را در خود جای داده است. این ماد ۵۰ قابلیت منحصربه‌فرد و متوازن‌شده را به همراه مکانیزم‌هایی همانند تلپورت شدن و حرکت آهسته به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند یکی از ۷۰ کاراکتر این ماد را انتخاب کنند و در یک منطقه جنگی با دیگر بازیکنان و کاراکترهای هوش مصنوعی به مبارزه بپردازند تا با کشتن آن‌ها به بالاترین امتیاز برسند. 

سازنده این ماد اشاره کرده است که Complex Control سیستم ذخیره‌‌ی جداگانه‌ای از بازی GTA 5 اصلی خواهد داشت و قابلیت‌های مخصوص ماد که با المان‌های Rogue-lite شامل گیم‌پلی پیش‌رونده، مرگ دائمی و پیشرفت دائمی ادغام شده است، آن را از دیگر بازی‌های سبک بتل رویال متمایز می‌کند. بر این اساس کاراکترهای بازیکنان تا زمان مرگشان در حال پیشرفت هستند. 

علاوه بر این، ماد Complex Control یک سیستم درجه‌بندی چهار رتبه‌ای دارد که با امتیازات کلی بازیکنان، تحت تاثیر قرار می‌گیرد. طراح این ماد ادعا کرده است که ساخت آن دسترنج حدود ۱۵۰۰ ساعت توسعه دادن یک نفره، بازطراحی و تست کردن بوده است. بازی GTA V از زمان عرضه، میزبان مادهای بسیاری بوده است که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی را به بازی اضافه کرده‌اند. نظر شما راجع به این ماد چیست؟ به‌نظرتان این ماد می‌تواند با دیگر بازی‌های سبک بتل رویال رقابت کند؟


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده