نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نام نقشه‌ جدید PUBG مشخص شد

نام نقشه‌ی جدید PUBG از ترکیب دو کلمه‌ی «جوجه» و «سرگرمی» به‌‌دست آمده است! 

بالاخره نام نقشه‌ی جدید PlayerUnknown's Battlegrounds رسما مشخص شد؛ Sanhok. این نقشه که پیش‌تر با عنوان Codename: Savage شناخته می‌شد، این هفته برای تست باز می‌گردد و بر اساس اعلام رسمی PUBG Corp تنها یکی دو ماه با عرضه‌ی رسمی فاصله دارد.

PUBG Corp در استیم با انتشار پستی جدید، دلیل انتخاب نام Sanhok برای این نقشه را توضیح داد. این نقشه بر اساس «جزایر واقع در شرق آسیا» مثل تایلند و فیلیپین ساخته شده است، به همین دلیل اعضای تیم سازنده تصمیم گرفتند در نام گذاری این نقشه از دو زبان تایلندی و تاگالوگ (زبان رسمی مردم فیلیپین) استفاده کنند و نامی بسازند که از ترکیب کلمات از این دو زبان ساخته شده باشد.

کلمه‌ی اول، «ساه-نوک» به معنای «سرگرمی» در زبان تایلندی و کلمه‌ی دوم، «ماه-نٌک» به معنای «جوجه» در زبان تاگالوگ است. با ترکیب این دو کلمه، نام جدید نقشه‌ی Codename: Savage، «ساه-نٌک»، به‌دست آمده است.

Sanhok در هفته‌ی پیش رو برای تست در دسترس قرار داده می‌شود. تمامی کسانی که پابجی را روی کامپیوتر خود دارند، می‌تواند در پنجشنبه مورخ دهم مه (بیست اردیبهشت)، در این تست شرکت کنند و به بازی کردن در این نقشه بپردازند. Sanhok تا روز دوشنبه چهاردهم مه (بیست و چهارم اردیبهشت)، ساعت چهار صبح به وقت اقیانوس آرام، روی سرور آزمایشی PUBG در Steam در دسترس خواهد بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده