// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای یک حالت زامبی خواهد بود

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای حالت زامبی خواهد بود و در برنامه E3 Coliseum مراسم E3 2018 به طور کامل رونمایی می‌شود.

تاکنون به‌غیر از چند توییت رمزآلود، اکتیویژن اطلاعات دیگری از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر نکرده است. درحالی که انتظار می‌رود ناشر این بازی، در یک رویداد مخصوص در ماه بعد از این بازی رونمایی کند، به تازگی اطلاعات اندک دیگری در حساب رسمی توییتر نمایشگاه E3 منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بازی هم مانند نسخه‌های قبلی دارای حالت زامبی خواهد بود. می‌توانید متن کامل این توییت را در ادامه بخوانید:

چه چیزی در حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 کمین کرده است؟ به E3 Coliseum بیاید و داستان زامبی‌های کالاف دیوتی را از زبان خود سازندگان بشنوید. 

E3 Coliseum نام برنامه ویژه مراسم E3 به تهیه کنندگی و اجرای جف کیلی است. حال به نظر می‌رسد که حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 به طور کامل با حضور سازندگان بازی در این برنامه معرفی خواهد شد.

با توجه به محبوبیت حالت زامبی در نسخه‌های قبلی مجموعه Call of Duty و این واقعیت که این حالت در تمامی نسخه‌های قبلی Black Ops وجود داشته است، بازگشت این حالت به این مجموعه چندان تعجب‌برانگیز نبود. اما باز هم شنیدن این خبر، جزو اندک اطلاعاتی بوده که از این بازی تاکنون منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده این بازی بار دیگر توسط استودیو Treyarch توسعه یافته است و در تاریخ بیستم مهرماه (۱۲ اکتبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود.

علاوه بر موارد گفته شده، اطلاعاتی که تاکنون از بازی Black Ops 4 منتشر شده بسیار کم است؛ هرچند اکتیویژن و تری‌آرک برخی از ویژگی‌هایی را که به احتمال زیاد در بازی مشاهده خواهیم کرد، مشخص کرده‌اند. چند هفته پیش، تری‌آرک توییتی منتشر کرد که طبق آن احتمالا شاهد بازگشت سیستم امتیاز ۱۰ تایی یا همان سیستم The Pick 10 خواهیم بود. همچنین آن‌ها در توییت دیگری از باقی ماندن پرک‌ها و ScoreStreakها در بازی خبر دادند. 

بدون شک در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از نسخه امسال بازی Call of Duty منتشر خواهد شد. شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که قصد دارد در جریان رویدادی، در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۲۷ اردیبهشت به وقت ایران از این بازی رونمایی کند. همچنین ماه آینده در نمایشگاه E3 هم شاهد نمایشی از این بازی خواهیم بود. 

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ آیا این نسخه از مجموعه Call of Duty می‌تواند موفقیت‌های نسخه‌های قبلی را تکرار کند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده