نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

انتشار ویدیویی تازه از قابلیت کراس‌ پلی بازی Crazy Justice

به‌تازگی استودیوی Black Riddles، ویدئویی از قابلیت کراس‌پلی بازی بتل‌رویالِ Crazy Justice بین پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر کرده است.

سال گذشته استودیوی Black Riddles با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق کمپین وب‌سایت Fig توانست پروژه‌ی ساخت بازی بتل رویال خود را با نام Crazy Justice کلید بزند و عملیات توسعه‌ی آن را تکمیل کند. در همین راستا این استودیو اخیرا ویدیو‌هایی از این بازی منتشر کرده است که البته بیشتر آن‌ها مربوط به نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی هستند. حال Black Riddles در آخرین ویدیوی منتشر شده از Crazy Justice، قابلیت کراس‌ پلی بین پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و ایکس‌ باکس وان را در این بازی بتل رویال به نمایش گذاشته است که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

دانلود ویدئو از وب‌سایت آپارات

با وجود اینکه نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی همزمان با نسخه‌های دیگر پلتفرم‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت اما قابلیت کراس‌پلی Crazy Justice تنها برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و Nintendo Switch قابل دسترس خواهد بود. با توجه به این خصوصیت، از آنجا که تعداد بازیکنان در بازی های بتل رویال همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است احتمالا به کمک قابلیت کراس‌پلی شاهد حضور پرتعداد بازیکنان در سرور‌های این بازی باشیم.

Crazy Justice میزبان ۲۰ شخصیت و قهرمان قابل‌بازی خواهد بود که بازیکنان می‌توانند ویژگی‌های آن‌ها را بنا به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند. Crazy Justice در تاریخی نامشخص طی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده