نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵

کارگردان فیلم Avengers: Infinity War صحنه مورد علاقه خود را فاش کرد

به تازگی کارگردان فیلم Avengers: Infinity War از صحنه مورد علاقه‌اش در این فیلم سخن گفت.

هشدار: این مطلب بخش‌های مهمی از فیلم Avengers: Infinity War را فاش می‌کند

 .

 .

.

.

یکی از بزرگ‌ترین سوالات هواداران قبل از اکران فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) پیرامون سنگ روح بود و این فیلم نیز سوال را با سفری پدر و دختری به سیاره‌ای عجیب و ملاقات با چهره‌ای آشنا پاسخ داد.

در صحنه‌ای در سیاره‌ی ورمیر، یکی از دلخراش‌ترین اتفاقات فیلم رخ داد که مخصوص آزردن روح هواداران طراحی شده بود و آن نیز کشته شدن شخصیت گامورا توسط پدرخوانده‌اش، تانوس، بود. جالب است بدانید این صحنه، صحنه مورد علاقه کارگردان این فیلم است.

جو و آنتونی روسو در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی درباره انتقام جویان: جنگ ابدیت، در مورد تاثیر گامورا بر فیلم و جایگاه آن صحنه در فیلم صحبت کردند. آنتونی روسو در این رابطه گفت:

عاشق شخصیت گامورا در این فیلم هستم؛ رابطه‌اش با تانوس... می‌دانید، هر وقت رابطه‌ای شخصی بین قهرمان و شرور داستان وجود داشته باشد، این موضوع به جالب‌تر شدن و پیچیده‌تر شدن اوضاع کمک می‌کند.

در این صحنه محافظ سنگ، که همه او را به نام رد اسکال می‌شناسیم به تانوس می‌گوید باید آن‌چه را که بیش از هر چیز دیگری دوست دارد قربانی کند تا سنگ روح را به دست بیاورد. در حالی که گامورا به پدرش می‌خندد و فکر می‌کند اون هیچ چیز غیر از خودش را نمی‌تواند دوست داشته باشد، تانوس اشک‌هایش را از روی صورتش پاک می‌کند و پس از آن گامورا را قربانی می‌کند تا به هدفش برسد.

آنتونی درباره رابطه بین تانوس و گامورا صحبت کرد و توضیح داد که استودیوی مارول در گذشته نیز از این نوع ارتباطات برای تاثیرگذاری بیش‌تر فیلم‌هایش استفاده کرده است. وی در این رابطه گفت:

این چیزی بود که در هنگام ساخت کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) بیش از هر چیز دیگری عاشقش شدیم. رابطه‌ی بین استیو راجرز و باکی بارنز، اینکه بهترین دوستان یکدیگر بودند و در کنار آن دشمن بودند رابطه پیچیده‌ای بود و فکر می‌کنم همچین رابطه‌ای را می‌توان بین ثور و لوکی نیز مشاهده کرد. آن‌ها برادرانی هستند که از یکدیگر متنفر هستند. ما هم دوست داشتیم رابطه‌ای پدر و دختری را که خیلی خیلی پیچیده و سخت بود به نمایش بگذاریم و به نظرم گامورا پس از گذشتن از این رابطه به قلب فیلم تبدیل شد.

سپس جو روسو به تمجید از گامورا می‌پردازد:

گامورا شجاع‌ترین شخصیت در تمام فیلم است.

همچنین برادران روسو تایید کردند که گامورا درون سنگ روح است و باید تا انتقام جویان ۴ منتظر بمانیم تا ببینیم می‌تواند از سرنوشت شوم خود فرار کند یا نه.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده