نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

سیلوستر استالونه برای ایفای نقش در فیلم Rambo V وارد مذاکره شد

به‌تازگی سیلوستر استالونه برای ایفای نقش در فیلم رمبو 5 (Rambo V) وارد مذاکره شد. همچنین گزارش شده که خود استالونه به احتمال زیاد این اثر را کارگردانی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری اسکرین دیلی (Screen Daily) در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرده که سیلوستر استالونه قرار است نقش شخصیت نمادین و محبوب خود یعنی جان رمبو را در جدیدترین و پنجمین قسمت سری فیلم Rambo (رمبو) باری دیگر ایفا کند. البته هنوز هیچ خبر موثقی در این باره منتشر نشده و خبر پیوستن و حضور استالونه به این پروژه توسط همکاران او تایید نشده است. با این حال براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تولید و فیلمبرداری فیلم Rambo V (رمبو 5) قرار است از اول ماه سپتامبر سال جاری آغاز شود. فیلمبرداری این اثر قرار است در شهر لندن، بلغارستان و همچنین جزایر قناری صورت بگیرد.

کمپانی ملنیوم مدیا (Millennium Media) قرار است هزینه‌های مالی تولید فیلم رمبو 5 را تامین کند. آوی لرنر، تهیه کننده فیلم The Expendables (بی مصرف‌ها) و فیلم Rambo (رمبو) و همچنین کوین کینگ تمپلتون، تهیه کننده فیلم رمبو، فیلم بی مصرف‌ها و فیلم Creed (کرید) تهیه کنندگان پروژه تولید این اثر خواهند بود. لازم به ذکر است که مت سیرالنیک، نویسنده سریال Absentia هم قرار است در کنار سیلوستر استالونه فیلمنامه فیلم رمبو 5 را نویسندگی کند. هنوز هیچ کارگردانی برای تولید این اثر انتخاب نشده است؛ با این حال شایعه‌هایی وجود دارد که به احتمال زیاد خود استالونه کارگردانی آن را بر عهده خواهد گرفت؛ درست همانند قسمت قبلی این مجموعه.

آخرین باری که ما سیلوستر استالونه را در قالب نقش شخصیت رمبو مشاهده کردیم، به سال ۲۰۰۸ باز می‌گردد که این اثر تنها همان نام رمبو را به خود اختصاص داده بود. در انتهای فیلم ذکر شده، ما شاهد این بودیم که جان رمبو بعد از گذشت چندین دهه، باری دیگر به ایالات متحده بازگشت. به احتمال بسیار زیاد در قسمت پنجم سری فیلم رمبو، ما شاهد این خواهیم بود که جان رمبو در مزرعه‌ای در ایالت آریزونا زندگی می‌کند. البته در آن زمان او زندگی خیلی خوبی ندارد و علاوه بر اینکه با اختلال استرسی پس از ضایعه روانی (PTSD) دست و پنجه نرم می‌کند به‌دنبال کار خوبی برای خود می‌گردد.

با این حال، زندگی آرام و پر از آسایش جان رمبو به همین شکل پیش نمی‌رود و خیلی زود زمانی که دختر یکی از دوستانش که در یک مهمانی در مکزیک به سر می‌برد ربوده می‌شود، همه چیز بر هم می‌ریزد. رمبو در همین حین می‌تواند یک باند قاچاقچی انسان را کشف کند. جان رمبو برای نجات جان دختر دوستش که ربوده شده بود، مجبور می‌شود به یک شرایط جهنم‌گونه پا بگذارد و یک مبارزه سخت و بسیار خشن با یکی از کارتل‌های مکزیکی داشته باشد. سایت خبری ددلاین متن کوتاه زیر را به عنوان خلاصه‌ای از فیلمنامه فیلم رمبو 5 منتشر کرده است:

در این قسمت ما شاهد این هستیم که جان رمبو بیشتر وقت خود را روی مزرعه‌ای که دارد صرف می‌کند. زمانی که دختر یکی از دوستان جان رمبو ربوده می‌شود، او به سرعت وارد کشور مکزیک می‌شود تا این دختر را نجات دهد، اما به سرعت خود را مقابل یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مکزیک می‌بیند و باید با این باند مبارزه کند.

 


منبع comicbookmovie.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده