// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

رویداد اخیر بازی Overwatch محبوب ترین رویداد آن بوده است

طبق آمار منتشر شده، بازی Overwatch هنوز هم از محبوبیت بسیار بالایی در بین بازیکنان برخوردار است. با زومجی همراه باشید.

بازی Overwatch به دومین سالگردش نزدیک می‌شود و هنوز هم که هنوز است این بازی روند بسیار خوبی را پیش گرفته است. شرکت Activision Blizzard در آخرین گزارش درآمد خود از این بازی، اعلام کرده است که پس از گذشت ۲۴ ماه از زمان عرضه این بازی در تاریخ ماه مه ۲۰۱۶ (چهارم خردادماه سال ۱۳۹۵)، هنوز هم بازیکنان جدیدی به این شوتر قهرمانی در حال اضافه شدن هستند.

علاوه بر آن، این شرکت اذعان کرده است که ارتباط بازیکنان با این بازی، مستحکم باقی‌ مانده است و رویداد فصلی اخیر آن‌ها یعنی Retribution بیشترین تعداد بازیکن را نسبت به دیگر رویدادهای این بازی داشته است. رویداد Retribution یک رویداد چند هفته‌ای بود که یک حالت جدید و تعداد زیادی اسکین جدید را شامل می‌شد. این رویداد هفته گذشته به اتمام رسید.

دلیل اصلی دیگری که باعث شده است بازی اورواچ در بین هواداران محبوب باقی بماند، لیگ Overwatch است. فصل اول این رویداد در ماه ژانویه شروع شد و طبق گزارش کمپانی اکتیویژن، میلیون‌ها نفر به‌صورت هفتگی این مسابقات را تماشا کرده‌اند. مرحله حذفی این مسابقات تابستان امسال شروع خواهد شد و مطمئنا تماشاگران بیشتری را جذب خواهد کرد.

بنا به گفته‌های اکتیویژن بلیزارد، لیگ Overwatch باعث شده است تا بازیکنان بیشتری نسبت به گذشته این بازی را انجام دهند و در مجموع تعداد ساعت‌هایی که بازیکنان صرف بازی کردن و مشاهده کردن بازی Overwatch کرده‌اند، در طی سال گذشته افزایش داشته است.

گزارش مالی شرکت اکتیویژن بلیزارد برای سه ماه اول سال میلادی که در ۳۱ مارس (یازدهم فروردین‌ماه) به پایان رسید، درآمد مفید ۱.۹۷ میلیارد دلاری این شرکت را نشان می‌دهد که با توجه به درآمد ۱.۷۳ میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال گذشته، رکورد جدیدی محسوب می‌شود. همچنین درآمد این شرکت از منابع دیجیتال در سه ماه اخیر به رکورد ۱.۴۶ میلیارد دلار رسید.

همانطور که پیش از این در زومجی خواندید، با انتشار گزارش مالی سه ماهه اول اکتیویژن بلیزارد، بابی کوتیک (Bobby Kotick) مدیرعامل این شرکت با ابراز خرسندی گفت:

Activision Blizzard توانست به یک سه‌ماهه‌ی قدرتمند دیگر دست یابد؛ این شرکت توانسته نسبت به سال قبل به یک رکورد افزایش برسد و بیش‌ از میزان پیش‌بینی شده درآمد داشته باشد. توانایی ادامه دادن این رکورد‌های جدید نشان از توانمندی و کیفیت تیم‌ ما دارد. همچنین نشان می‌دهد که ماهیت پایدار مجموعه‌ی ما توانسته در مقابل این بازار بزرگ و روبه رشد روندی صعودی پیش بگیرد. همانطور که پیش می‌رویم، روند نوآورانه‌ی بازی‌های ما و همچنین ابتکارعمل‌های دیگری همچون بازی‌های تلفن‌ همراه، مسابقات eSports و تبلیغات، باعث ادامه‌ رشد کسب و کار ما شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده