// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸

جانمایی غرفه ها در نمایشگاه E3 2018 اعلام شد

انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA)، مسئول برگزاری نمایشگاه E3، جانمایی غرفه‌ها در بیست و چهار‌مین دوره از نمایشگاه مذکور را اعلام کرده است.

نمایشگاه Electronic Entertainment Expo یا به اختصار نمایشگاه E3، برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ آغاز به کار کرد و رفته رفته به یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی تبدیل شد. در این نمایشگاه بسیاری از کمپانی‌ها و استودیو‌های بازی‌ساز از جمله سونی، مایکروسافت، نینتندو، یوبی سافت و بتسدا حضور دارند و در قالب غرفه‌ها و کنفرانس‌ به معرفی جدید‌ترین محصولات خود می‌پردازند. حضور در نمایشگاه مذکور در سال‌های قبل تنها مختص به فعالان صنعت ویدیو گیم بود، اما در سال ۲۰۱۷ نهایتا در‌های آن به روی عموم علاقه‌مندان باز شد. نمایشگاه E3 2018 اواخر خرداد ماه در مرکز نمایشگاه‌های لس آنجلس برگزار خواهد شد. به همین مناسب انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری (ESA) که وظیفه برگزاری آن را بر‌عهده دارد، جانمایی غرفه‌ها را منتشر کرده است.

در حالی که در تصاویر منتشر شده از سوی ESA تنها به نمایش غرفه‌های مختلف بدون ذکر نام کمپانی یا استودیو بسنده شده است، اما یکی از کاربران Resetera به نام Rösti با اطلاعاتی که به دست آورده، اقدام به تکمیل نقشه‌ها و مشخص کردن مالک غرفه‌ها کرده است. طبق جا‌نمایی غرفه‌ها، کمپانی Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) و کمپانی Nintendo (نینتندو) بخش اعظم سالن غربی را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر دو کمپانی مذکور، در این سالن کمپانی‌ها و استودیو‌هایی همچون Focus Home Interactive، Atlus و GungHo Online Entertainment نیز حضور دارند.

غرفه‌های سالن جنوبی در اختیار کمپانی‌های بتسدا، باندای نامکو، یوبی سافت، کپ کام، اکتیویژن، اپیک گیمز و اسکوئر انیکس است. بر‌خلاف سال‌های گذشته، حضور کمپانی Microsoft در مرکز نمایشگاه‌های لس آنجلس تنها به غرفه Mixer، سرویس استریم این کمپانی محدود می‌شود. کمپانی مذکور برنامه‌های خود را به مایکروسافت تئاتر منتقل کرده است که این امر به معنای در اختیار داشتن فضای بیشتر است.

نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) آغاز به کار می‌کند و تا روز ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) ادامه خواهد داشت. جانمایی غرفه‌های این نمایشگاه را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده