نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸

کیمیشیما، مدیر عامل اسبق نینتندو، دلیل بازنشستگی خود را اعلام کرد

کیمیشیما توضیح داد که چرا فکر می‌کند بهتر است جایگاه خود را به مدیری جوان‌تر بدهد.

چند روز بعد از اعلام خبر بازنشستگی تاتسومی کیمیشیما، او جزئیات جدیدی درباره‌ی دلایل این کناره گیری از سمت مدیر عاملی شرکت Nintendo و سپردن این جایگاه به شونتارو فوروکاوای جوان گفت.

همانطور که در آخرین گزارش مالی ارائه داده‌ شده‌ی این شرکت به سرمایه گذاران مطرح شده بود، کیمیشیما دلیل این کارش را انتقال قدرت به نیروهای جوانی که پیش‌تر توانمندی‌های خود را نشان داده‌اند، بیان کرد.

کیمیشیما گفت:

با قدرت دادن ما به نمایندگی‌ها، مخصوصا شرکت‌های تابع، سیستمی درون نینتندو ساخته شد که در نتیجه آن مدیران ارشد جوان توانستند از پس کارهایی بزرگ بربیایند. در دو سال گذشته، این مدیران جوان توانایی‌های خود را به ما نشان دادند. آخرین گزارشات اقتصادی به‌دست آمده‌ی ما بسیار بهتر از آنچه که پیش بینی کرده‌ بودم هستند، و نشان دهنده‌ی نتیجه دادن تلاش‌های ما است.

او در ادامه افزود:

جانشین من، فوروکاوا، با من در بخش برنامه ریزی همکاری نزدیکی داشت و نقشی مهم را در پیش‌ برد اهدافمان ایفا می‌کرد. او تصویری جامع و صحیح از روش مدیریت این سیستم غیر سنتی را در ذهن دارد، پس من باور دارم که حالا زمان مناسب است تا وظیفه ریاست را بر عهده بگیرد.

با وجود دامنه‌ی زیاد پروژه‌هایی که هم‌ اکنون در دست اجرا داریم، حالا زمان آن فرا رسیده است که قدرت را به افرادی جدید بسپاریم و جایگاه را در دست نسل جدیدی قرار دهیم تا روند رو به جلوی نینتندو قوی‌تر از قبل ادامه یابد.

شونتارو فوروکاوا، مدیر عامل جدید نینتندو، سکان هدایت این شرکت را از پایان ماه ژوئن، تنها چند هفته بعد از مراسم E3 2018 که انتظار می‌رود نینتندو با دستانی پر در آن حاضر شود، در دست خواهد گرفت.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده