نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲

فیلم Avengers: Infinity War با شکست رکوردی دیگر، به فروش یک میلیارد دلاری دست پیدا کرد

فیلم Avengers: Infinity War سرانجام رسما به سریع‌ترین فیلمی تبدیل شد که به فروش جهانی یک میلیارد دلاری دست پیدا کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) رکورد دیگری را به نام خود ثبت کرده است. جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول موفق شد در یازدهمین روز اکرانی جهانی‌اش رسما به سریع‌ترین فیلمی تبدیل شود که به فروش جهانی یک میلیارد دلاری دست پیدا کرده است. این رکورد پیش از این متعلق به فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) بوده است که در ۱۲ روز به این رکورد دست یافته بود. هفته گذشته، این فیلم کار خود را با ثبت رکوردهای تاریخی در گیشه آغاز کرد و توانست در سه روز نخست اکرانش کمی بیش از ۲۵۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد تا رکورد فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Force Awakens در گیشه آمریکای شمالی و فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) در بازار جهانی را بشکند.

Avengers: Infinity War

بدین ترتیب فیلم Avengers: Infinity War به سی و چهارمین فیلم، ششمین فیلم مارول استودیو و هفدهمین فیلم والت دیزنی تبدیل شد که مجموع فروش جهانی آن از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. علاوه بر این، پس از فیلم Black Panther (بلک پنتر)، قسمت سوم فیلم Avengers (انتقام جویان) به دومین فیلم دنیای سینمایی مارول و دومین فیلم سال ۲۰۱۸ تبدیل شد که در طول سال جاری میلادی فروش آن از مرز یک میلیارد دلار گذشته است. با احتساب فروش روز جمعه، مجموع فروش این فیلم ۹۷۴.۵ میلیون دلار رسیده است که طبق پیش بینی‌های منتشر شده، فیلم Avengers: Infinity War در سه روز دومین هفته اکرانش با نمایش در ۴۴۷۴ سالن سینما حدود ۱۲۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی خواهد فروخت که پس از فیلم The Force Awakens، در رتبه دومین عملکرد برتر در دومین هفته اکران قرار بگیرد.

همچنین فیلم Avengers: Infinity War به پنجمین فیلمی تبدیل شد که در دومین هفته اکرانش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سه روز آخر هفته خود فروش کرده است. این در حالی است که اکران این فیلم در روسیه نیز با رکوردشکنی آغاز شده است. با این حال، این آمار بدون در نظر گرفتن بازار کشور چین بوده و اکران فیلم Avengers: Infinity War در بازار این کشور قرار است از روز ۱۱ می امسال (۲۱ اردیبهشت) آغاز شود. همچنین مجموع فروش فیلم‌های والت دیزنی در طول سال ۲۰۱۸ از مرز ۳ میلیارد دلار عبور کرده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده