// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعاتی از محتوای پس از عرضه بازی Harvest Moon: Light of Hope Special Edition

استودیو Natsume با انتشار اطلاعاتی از جزئيات محتویات پس از عرضه بازی Harvest Moon: Light of Hope Special Edition رونمایی کرد.

مارس گذشته اعلام شد که محتویاتی پس از پس از عرضه نسخه Special Edition بازی Harvest Moon: Light of Hope منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت یک ماه، سازنده بازی یعنی استودیو ناتسومه (Natsume) از جزئياتی DLC این بازی رونمایی کرد.

به نقل از سازندگان، محتویات جدید بازی Harvest Moon: Light of Hope Special Edition در قالب ۴ بسته الحاقی خواهد بود و در دسترس دارندگان نسخه Season Pass این بازی قرار می گیرد. گفتنی است که سیزن پس این بازی با قیمت ۹.۹۹ دلار به طور جداگانه به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار نسخه Harvest Moon: Light of Hope Special Edition Bundle  را دریافت کنند که شامل Season Pass آن نیز می‌شود. علاوه بر آن بازیکنانی که قصد خرید نسخه دیجیتالی این بازی را دارند می‌توانند با مراجعه به PlayStation Store یا Nintendo eShop از تخفیف ۱۰ درصدی نیز بهره‌مند شوند. در انتها گفتنی است که ۴ محتوای دانلودی یاد شده نیز به طور جداگانه با قیمت‌های مختلف پس از عرضه بازی به فروش می‌رسد.

اولین محتوای یاد شده با نام Decorations & Tool Upgrade Pack معرفی شده است که با قیمت ۱.۹۹ دلار در تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد ماه) در دسترس قرار می‌گیرد و آیتم‌هایی همچون هفت مجموعه حصار‌ها و دو مجمسمه جدید را به بازی اضافه می‌کند. علاوه بر آن این DLC سطح Hoe (نوعی بیل) و آب پاش را دو درجه ارتقا می‌دهد که می‌تواند برای استفاده در مزرعه‌های بزرگ کارساز باشد.

Harvest Moon: Light of Hope

دومین DLC یعنی New Marriageable Caracters Pack برای انتشار در ۱۹ ژوئن (۲۱ روز پس از اولین محتوا) با قیمت ۵.۹۹ دلار منتشر می‌شود. همانطور که از نام محتوا پیداست این DLC کاراکتر‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. Shirlock که در واقع یک خبرنگار و کاراگاه است به همراه Michelle در این محتوا گنجانده شده‌اند.

در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر)، سومین DLC با نام Doc’s and Melanie’s Special Episodes نیز با قیمت ۵.۹۹ دلار به دست بازیکنان این بازی می‌رسد. محتوای یاد شده دو فروشگاه جدید را ضمیمه خود کرده است که البته هنوز سازندگان از جزئیات آن اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند اما به نظر بازیکنان در این محتوا به کمک Doc می‌روند.

آخرین بسته گسترش دهنده با نام Divine Marriageable Characters Pack با قیمت ۳.۹۹ دلار در تاریخ ۳۱ جولای (۹ مرداد) به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان با دانلود این محتوا باید به دنبال کاراکتر Gorgon بروند و خط داستانی تازه‌ای را تجربه کنند.

بازی Harvest Moon: Light of Hope Special Edition در تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و در صورت تمایل می‌تواند به خبر‌های پیشن آن نیز در صفحه اختصاصی‌اش در زومجی نگاهی بیاندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده