// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

بودجه بازی Star Citizen از مرز ۱۸۴ میلیون دلار عبور کرد

در جدیدترین قسمت از برنامه Around the Verse کشتی فضایی جدیدی برای بازی Star Citizen معرفی و تازه‌‌ترین آمار بودجه بازی اعلام شد.

بازی Star Citizen که در حال حاضر نسخه آلفا ۳.۱ آن در دسترس است، تا پایان سال ۲۰۱۸ رونمایی‌های بزرگی را تجربه خواهد کرد. اخیرا یکی از آن‌ها که یک کشتی‌فضایی باری غول‌پیکر است نیز معرفی شد. کشتی Hercules Starlifter که توسط کمپانی Crusader Industries در بازی تولید خواهد شد، در سه نوع متفاوت باری، نظامی و جنگی عرضه می‌شود که مورد اول برای انتقال مواد و وسایل مختلف و دومی برای یدک کشیدن تجهیزات و سلاح‌های نظامی کاربرد دارد. مدل سوم نیز با دارا بودن سلاح‌های جنگی می‌تواند وارد درگیری با دیگر کشتی‌های فضایی شود.

علاوه بر این، قرار است دسته دیگری از کشتی‌های Anvil Hurricane نیز به‌زودی معرفی شده و در اختیار بازیکنان قرار بگیرند. ضمنا، بودجه بازی نیز اخیرا توانست از مرز ۱۸۴ میلیون دلار عبور کند و همچنان به سیر صعودی خود ادامه دهد. بازی استار سیتیزن به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد که استودیو کلاود ایمپریوم گیمز وظیفه ساخت آن را برعهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های مختلف بازی Star Citizen در زومجی داشته باشید.

Star Citizen


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده