نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

همکاری جی جی آبرامز با کارگردان فیلم Overlord برای ساخت یک فیلم ابرقهرمانی

جی جی آبرامز در حال همکاری با جولیوس اوری، کارگردان فیلم Overlord، برای ساخت یک فیلم ابرقهرمانی جدید است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جی جی آبرامز و پارامونت پیکچرز در حال همکاری دوباره با جولیوس اوری، کارگردان فیلم Overlord (اورلرد)، برای ساخت یک فیلم ابرقهرمانی جدید هستند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این فیلم هِوی (The Heavy) نام دارد و این اثر به‌عنوان یک فیلم ساختارشکن در سبک فیلم‌های ابرقهرمانی توصیف شده است. با این حال، هنوز اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. آبرامز قرار است به‌عنوان تهیه کننده و اوری به‌عنوان کارگردان در فیلم The Heavy حضور داشته باشد. دنیل کیسی وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

Julius Avery

آبرامز و اوری پیش از این در فیلم Overlord همکاری کرده‌اند که این فیلم داستان دو چترباز را در روز نبرد نرماندی روایت می‌کند که پس از سقوط هواپیمای حامل آن‌ها، در پشت خطوط دشمن گیر افتاده‌اند. آن‌ها ماموریتی دریافت می‌کنند که باید برج‌های رادیویی آلمان را در نرماندی از کار بیندازند. فیلم Overlord قرار است یک فیلم ترسناک، دلهره آور و ماورا الطبیعه باشد که طبق اولین تصاویر منتشر شده، این فیلم دیوانه‌وار به نظر می‌رسد. وایت راسل، جوان ادپو، یاین د کست‌تکر، جیکوب اندرسون، بوکیم وودبین، پیلو اسبک و جان ماگارو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Overlord حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

همچنین آبرامز اخیرا تایید کرده است که فیلم Overlord قرار نیست دنباله جدید فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) باشد و یک فیلم کاملا مستقل است. علاوه بر این، فیلم Overlord قرار است اولین فیلم شرکت فیلمسازی بد ربات باشد که با درجه سنی بزرگسال (R) تولید شده است. با این حال، آبرامز اعلام کرد که یک دنباله جدید برای فیلم Cloverfield در دست ساخت است. آبرامز در ادامه توضیح داد که بد ربات در حال ساخت یک دنباله حقیقی برای این فیلم است که احتمالا دنباله مستقیم فیلم اول یا دوم خواهد بود. هنوز زمان انتشار این فیلم اعلام نشده است.

فیلم Overlord برای اکران در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Heavy اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده