// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

پیش خرید نسخه پلی استیشن 4 بازی Everspace آغاز شد

بازی Everspace هم‌اکنون در فروشگاه پلی‌ استیشن برای پیش خرید قرار داده شده است و اعضای سرویس پلی استیشن پلاس می‌توانند این بازی را با تخفیف خریداری کنند.

استودیو Rockfish Games در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۷ (۱۰ خرداد ۱۳۹۶) محصولی را تحت عنوان بازی Everspace، در سبک نبرد فضایی و روگ‌لایک منتشر کرد که خیلی زود توانست نظر مثبت بسیاری از کاربران پی سی و ایکس باکس وان را به خود جلب کند. اما تجربه این بازی تنها به پلتفرم‌های مایکروسافت محدود نشده است و به‌زودی دارندگان کنسول نسل هشتمی کمپانی سونی، یعنی پلی استیشن 4 نیز قادر به انجام جنگ‌های فضایی بازی مذکور خواهند بود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با تصمیم استودیو راکفیش گیمز بازی Everspace برای پیش‌خرید در دسترس دارندگان کنسول Playstation 4 قرار گرفته است.

طبق اطلاعات درج‌شده در صفحه بازی Everspace در فروشگاه پلی استیشن استور، این بازی در ازای پرداخت مبلغ ۲۹.۹۹ دلار قابل پیش‌خرید است. همچنین کاربران سرویس PS Plus می‌توانند این بازی را با ۲۰ درصد تخفیف و به قیمت ۲۳.۹۹ پیش‌خرید کنند. بازی Everspace در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد) روی کنسول PS4 عرضه می‌شود و همزمان با آن یک بسته الحاقی تحت عنوان Encounters نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که به صورت جداگانه و با قیمت ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بازی Everspace روی کنسول Xbox One و پلتفرم PC بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است که این امر تلاش استودیو Rockfish Games برای انتشار بازی روی دیگر پلتفرم‌ها را توجیه می‌کند. مایکل شید، مدیر‌عامل استودیو Rockfish Games در این رابطه چنین گفته است:

در حالی که بیش از نیم میلیون نفر روی پلتفرم‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان از بازی Everspace لذت برده‌اند، ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که نهایتا می‌توانیم این بازی را در دسترس کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 که علاقه‌مند به بازی‌های فضایی هستند، قرار دهیم. ما باور داریم که یک بازی فضایی خاص ساخته‌ایم که به‌واسطه ترکیب منحصر‌به‌فرد المان‌های سبک روگ لایک، کاوش و نبرد‌های فضایی در محیط علمی تخیلی زیبا و چشم‌نواز، هیجان بالایی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

کنسول نینتندو سوییچ یکی از میزبانان آینده بازی Everspace خواهد بود که تاریخ عرضه این نسخه هنوز اعلام نشده است. علاوه بر نسخه دیجیتال، دارندگان کنسول پلی استیشن 4 هم‌اکنون می‌توانند نسخه فیزیکی بازی Everspace را از فروشگاه آمازون پیش‌خرید کنند. تریلر معرفی این نسخه را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده