نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

تریلر جدیدی از بازی Vampyr منتشر شد

استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو تریلر جدیدی را از بازی اکشن نقش‌آفرینی Vampyr منتشر کردند که گوشه‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

اگر به بازی اکشن نقش‌آفرینی Vampyr علاقه دارید و از هر یک از خبرهای مرتبط با آن استقبال می‌کنید، امروز روز شانس شما است؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند.

این تریلر دو دقیقه‌ای که Becoming the Monster نام دارد، نگاهی اجمالی به گیم پلی این بازی نقش آفرینی خواهد داشت و برخی از قدرت‌ها و مهارت‌های ویژه‌ای که بازیکنان می‌توانند از آنها در برابر دشمنان استفاده کنند و البته تعدادی از باس‌هایی را که بازیکنان در بازی با آنها روبه‌رو می‌شوند، به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Vampyr جدیدترین بازی سازندگان نسخه اصلی Life is Strange به حساب می‌آید و این مورد کافی است تا آن به اثری مورد انتظار تبدیل شود. در این بازی به مانند ساخته پیشین استودیو Dontnod Entertainment داستان و تصمیماتی که بازیکنان در طول بازی اتخاذ می‌کنند، اهمیت زیادی خواهند داشت، ولی با این حال بازی Vampyr یک اثر داستان محور صرف هم نیست و از نظر گیم‌پلی تنوع بیشتری نسبت به Life is Strange خواهد داشت و شاهد مواردی نظیر مبارزات و گردش در سطح شهر نیز خواهیم بود.

بازی Vampyr در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد و امکان پیش خرید آن از طریق فروشگاه آمازون وجود دارد. شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده