نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

اولین تریلر گیم‌پلی نسخه نینتندو سوییچ Little Nightmares: Complete Edition منتشر شد

استودیو تارسیر اولین تریلر گیم‌پلی نسخه Complete Edition بازی Little Nightmares در نینتندو سوییچ را منتشر کرد و جزئیات بیشتری از رزولوشن و فریم ریت بازی در حالت‌های مختلف به اشتراک گذاشت.

نسخه Complete Edition بازی Little Nightmares در اسفند ماه سال گذشته برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو تارسیر و کمپانی Bandai Namco Entertainment اولین تریلر گیم‌پلی این نسخه را منتشر کردند و برخی از جزئیات فنی مربوط به این پورت را به اشتراک گذاشتند.

نسخه نینتندو سوییچ بازی Little Nightmares: Complete Edition از حیث محتوا شامل بازی اصلی و بسته گسترش‌دهنده Secret of the Maw که در آن بازیکنان می‌توانند در نقش سیکس یا کودک فراری بازی کنند، خواهد بود. این نسخه همچنین Upside-Down Teapot و Scarecrow Mask که قبلا از پاداش‌های پیش خرید بازی به حساب می‌آمد و ماسک منحصربه‌فرد Pakku mask که با مجسمه آمیبوی Pac-Man قابل آزادسازی است، در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

نسخه Complete Edition بازی Little Nightmares در نینتندو سوییچ از نظر فنی کمی ضعیف‌تر از نسخه‌های دیگر است، اما همچنان خوب به نظر می‌رسد. این نسخه در حالت داک با رزولوشن 720p واقعی و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و در حالت دستی با رزولوشن 720p آپ‌اسکیل شده و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

بازی Little Nightmares: Complete Edition در حال حاضر در پلی‌استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی سی در دسترس است و در تاریخ بیست‌و‌هشتم اردیبهشت‌ماه (۱۸ می) برای کنسول هیبریدی Nintendo Switch منتشر خواهد شد. بازی Little Nightmares در بررسی زومجی نمره‌ی خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

استودیو تارسیر یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر امسال را ساخته و عرضه کرده است؛ بازی‌ای که می‌تواند با گیم‌پلی‌اش حسابی سرگرم‌تان کند و از نظر داستانی نیز آنقدری غنی است که هر گیمری، برداشت خاص خودش را از آن داشته باشد و بتواند آنطور که می‌خواهد آن را تحلیل کند و لذت ببرد. علاوه بر این، جنبه‌های گرافیکی و صوتی بازی نیز در سطح خوبی هستند و نتیجه گرد هم آمدن این عوامل، خلق تجربه‌ای است که بازی کردن آن به هرکسی فارغ از هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌شود.

شما می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی بازی Little Nightmares: Complete Edition در نینتندو سوییچ را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده