نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

شایعه: قسمت بعدی بازی Assassin's Creed احتمالا در یونان باستان جریان خواهد داشت

با توجه به تصویری که در فضای مجازی پخش شده، احتمالا قسمت بعدی مجموعه‌ی اساسینز کرید، Assassin's Creed: Odyssey نام خواهد داشت و داستانش در یونان باستان روایت خواهد شد.

ساعتی پیش، وب‌سایت فرانسوی jeuxvideo-live یک تصویر از محصولی که متعلق به یک اثر با نام Assassin’s Creed: Odyssey بود، منتشر کرد. حال با توجه به این تصویر، شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر Odyssey بودن نام قسمت بعدی این مجموعه‌ی محبوب، پخش شده است.

محصولی که پیش‌تر به آن اشاره شد، یک جاکلیدی با طرح کلاه‌خود یک اسپارتان است و با توجه به اینکه بسته‌بندی این محصول با نام Assassin’s Creed Odyssey مزین شده، نام اودیسه و همچنین شکل جاکلیدی (کلاه‌خود سپارتان)، به احتمال زیاد این قسمت از مجموعه‌ی اساسینز کرید در یونان باستان جریان خواهد داشت. هنوز درست یا غلط بودن این شایعه مشخص نشده و باید منتظر واکنش کمپانی یوبیسافت باشیم. در ادامه تصویر منتشر شده از این جاکلیدی را باهم تماشا می‌کنیم.

Assassin’s Creed Odyssey

اگر این خبر حقیقت داشته باشد، به احتمال بسیار زیاد در جریان E3 2018 باید منتظر رونمایی از این بازی باشیم. کمپانی یوبی سافت اخیرا در جریان ارائه‌ی گزارش مالی خود، خبر از رونمایی از اثری AAA از یک مجموعه‌ی معرفی‌نشده داد که قرار است در سال مالی ۲۰۱۹ (یعنی قبل از ۱۱ فروردین ۹۸) منتشر شود.

چندی پیش مسئولان یوبیسافت از «غافلگیر کردن هواداران» در E3 امسال صحبت کردند و احتمالا، رونمایی از این بازی می‌تواند همان غافلگیری بزرگ باشد.

کنفرانس شرکت Ubisoft، ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد ۲۲ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد و اگر این بازی زودتر از این کنفرانس معرفی شود، حتما شما را باخبر خواهیم کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده