// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

نسخه دموی بازی ترسناک Beware منتشر شد

بازی ترسناک Beware، اثری با ایده‌هایی جالب که در سبک رانندگی طراحی شده است، در قالب نسخه دمو در اختیار طرفداران این سبک قرار گرفت.

بازی ترسناک و مستقل Beware در حال گذراندن مراحل توسعه خود است و هم‌اکنون نسخه دموی آن در دسترس قرار گرفته است. جالب است بدانید که این بازی ترسناک در سبک رانندگی طراحی شده است و بازیکنان کل گیم پلی را در اتومبیل خود می‌گذرانند. بازیکنان با رانندگی در راه‌های تاریک و مه‌آلود باید مدام حواسشان به آینه وسط باشد تا از حضور کسانی که آنها را تعقیب می‌کنند، مطلع شوند.

در حالی که بازی هنوز مراحل اولیه توسعه خود را می‌گذراند، اما با توجه به مه و نورپردازی‌ها می‌توان گفت که بازی از گرافیک قابل قبولی برخوردار است. به جز صدای موتور که نیاز به بهینه‌سازی دارد، صداگذاری بازی نیز می‌تواند به اندازه‌ای حس ترس را به شما القا کند. نسخه دموی بازی شامل یک مرحله می‌شود که بازیکنان در آن از دست کسانی که آنها را تعقیب می‌کنند فرار می‌کنند.

در انتهای ویدیوی بازی، شخصیت‌های سایه-مانندی را می‌بینیم که از اتومبیل پیاده می‌شوند و سوال‌های زیادی را در ذهنمان به وجود می‌آورند. گفتنی است که این شخصیت‌ها که همانند انسان هستند با سکوت به اتومبیل شما نزدیک می‌شوند و قصد وارد شدن به اتومبیل را دارند. این موارد می‌تواند هیجان خاصی به بازی دهد تا اینکه بازیکنان بفهمند که داستان بازی از چه قرار است. همچنین دوربین اول شخص بازی نیز کمک می‌کند که اتمسفر ترسناک بازی بیشتر احساس شود؛ طوری که حتی دست‌انداز‌ها نیز حس ترس به‌وجود می‌آورند. گفتنی است که پیش‌تر این بازی با نام Driving Survival شناخته می‌شد و سازندگان آن با توجه به ایده‌های جالب قصد دارند سبک جدیدی را در بازی‌های ترسناک به‌وجود آورند.

شما بدون نیاز به انجام هر کاری می‌توانید از این لینک نسخه دمو بازی را دانلود کنید. اگر هم حوصله دانلود کردن و نصب بازی را ندارید در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای پی سی در حال توسعه است و سازندگان هنوز تاریخ انتشار آن را نیز مشخص نکرده‌اند. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه این بازی در سایت IndieDB مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی ترسناک و ایده‌های جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده