نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

فعالیت بازی Anthem در توییتر و فیسبوک از سر گرفته شد

با توجه به فعالیت اکانت‌های توییتر و فیس‌بوک بازی Anthem، جدیدترین ساخته‌ی استودیو BioWare، به احتمال زیاد در E3 امسال خبرهایی جدید از این بازی می‌شنویم.

رویداد E3 نزدیک است و امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که کمپانی بایوور، سازنده‌ی بازی Anthem، قرار است اخبار جدیدی پیرامون این اثرِ موردانتظار منتشر کند. این بازی که در E3 2017 رونمایی شد و مورد توجه بازیکنان و اصحاب رسانه قرار گرفت، از آن زمان در سکوت خبری فرو رفته و به غیر از تایید شدن خبر تاخیرش تا سال ۲۰۱۹، چیز خاصی از این بازی نشنیده‌ایم، اما با توجه به فعالیت دوباره‌ی اکانت‌های رسمی این بازی در شبکه‌های اجتماعی و نزدیک بودن رویداد E3 2018، به نظر می‌رسد که قرار است در روزهای آتی خبرها، مطالب و در کل اطلاعات جدیدی از این بازی دریافت کنیم.

اکانت فیس‌بوک این بازی پس از یک دوره سکوت از ماه ژوئن سال گذشته (خرداد-تیر ۹۶) به تازگی تصویر کاور خود را تعویض کرده و این درحالی است که اکانت توییتر بازی انتم، با پست کردن مطلبی اسرارآمیز، به سکوت تقریبا یک ساله‌ی خود پایان داده است. با توجه به لحن و مفهوم این پست، باید منتظر خبرهای بیشتری از این بازی باشیم. در پایین باهم این پست جالب را تماشا می‌کنیم.

Anthem

معنی دقیق این مطلب هنوز مشخص نیست و به احتمال زیاد پیش از کنفرانس شرکت EA یا در جریان این کنفرانس، که ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شنبه ۱۹ خرداد به وقت ایران برگزار خواهد شد، به پرسش‌های هواداران پیرامون این بازی پاسخ داده شود و یک نمایش جدید از این بازی ببینیم. همانطور که می‌دانید، الکترونیک آرتز امسال هم مثل سال گذشته قرار است رویداد مخصوص به خودش را زودتر از بقیه شرکت‌ها برگزار کند و انتظار می‌رود امسال هم مثل سال گذشته، شاهد رونمایی از آثاری جدید از EA در این کنفرانس باشیم.

طبق آخرین اخبار موجود پیرامون این بازی، بازی Anthem در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود. شما می‌توانید تمامی اخبار این بازی شوتر آنلاین و لوت‌محور را در صفحه‌ی اختصاصی‌اش در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید.

نظرتان راجع به این توییت چیست؟ به نظر شما این توییت چه مفهومی را می‌خواهد برساند؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده