نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

حضور اوما تورمن در سریال Chambers

اوما تورمن، بازیگر فیلم‌های Pulp Fiction (پالپ فیکشن) و Kill Bill (بیل را بکش)، در سریال درام و ماورالطبیعه Chambers شبکه نت فلیکس حضور خواهد داشت.

اوما تورمن، بازیگر قدیمی و درجه یک سینمای هالیوود، به تیم بازیگری مجموعهٔ تلویزیونی درام و ماورالطبیعه Chambers شبکه نتفلیکس ملحق شد؛ سرویس استریم نتفلیکس این خبر را به‌صورت رسمی تأیید کرده است. این مجموعهٔ تلویزیونی به تهیه‌کنندگی استیون گیگن، کارگردان، هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس برندهٔ جایزه اسکار و کمپانی فیلمسازی سوپر دیلاکس (Super Deluxe)، ساخته خواهد شد.

داستان مجموعهٔ تلویزیونی Chambers در مورد شخصیتی جوانی است که از حملهٔ قلبی نجات پیدا کرده است و حال توسط قلب اهدا‌شده‌ای که جان وی را نجات داده است، در حال نابودی به شکل دیگری است. هرچه از داستان بیشتر می‌گذرد، این شخصیت بیشتر به حقیقت ناگفته و پوشیده‌شده راجع به شخصیتی که قلبش را در سینه دارد و مرگ ناگهانی وی، آگاه می‌شود. با پیگری ماجرا، شخصیت اصلی متوجه می‌شود که اهداکننده و متوفی چه خصوصیات رفتاری و شخصیتی داشته است و برخی از اخلاقیات وی شدیداً شریرانه و شیطانی بوده‌اند.

اوما تورمن نقش شخصیت نانسی، مادر شخصیتی که فوت کرده و قلبش اهدا شده است را ایفا می‌کند. شخصیت نانسی دوستی ساختگی با شخصیت دریافت‌کننده قلب برقرار می‌کند با این نیت که شاید دخترش آن طور که فکر می‌کرده، نمرده باشد.

نویسنده و خالق مجموعهٔ تلویزیونی Chambers، لیه ریچل است و وی در کنار آکلا کوپر، شورانر این مجموعهٔ تلویزیونی نیز محسوب می‌شود. این مجموعهٔ تلویزیونی در ۱۰ قسمت تولید و ساخته خواهد شد و قسمت آزمایشی نخواهد داشت و ۱۰ قسمت برای پخش از همین الان برنامه‌ریزی شده است. مدیریت تولید مجموعهٔ تلویزیونی Chambers بر عهدهٔ استوین گیگن  و استودیو فیلمسازی وی، یعنی سوپر ایموشنال (Super Emotional) خواهد بود و در این راه لیه ریچل، آکلا کوپر و وینی کمپ از کمپانی فیلمسازی سوپر دیلاکس، وی را همراهی خواهند کرد. آلفونسو گومز ریون، کارگردانی قسمت اول را بر عهده خواهد داشت و وی یکی از مدیران اجرایی این پروژه نیز خواهد بود.

اوما تورمن از بازیگران باکیفیت سینمای هالیوود است و سینمادوستان خاطرات خوبی از این بازیگر آمریکایی دارند. وی در فیلم‌های زیادی ایفای نقش کرده است و از میان این آثار می‌توان به The Adventures of Baron Munchausen (ماجراهای بارون مایچوزن)،‌ Robin Hood (رابین هود - نسخهٔ ۱۹۹۱)، Pulp Fiction (پالپ فیکشن)، Les Misérables (بینوایان – نسخهٔ ۱۹۹۸)، Motherhood (مادرانگی) و دو فیلم مجموعهٔ تکرارنشدنی Kill Bill (بیل را بکش) اشاره داشت. وی در سریال‌های Imposters (دغل‌بازان)، Smash (اسمش)، American Dad (پدر آمریکایی) و The Slap (سیلی) نیز حضور داشته است و با حضور در آثار تلویزیونی غریبه نیست.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده