// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی World War 3 با انتشار تریلری معرفی شد

Farm 51، سازنده بازی Get Even، با انتشار تریلری از جدیدترین پروژه خود یعنی بازی World War 3 که در سبک شوتر چند نفره طراحی شده است، رونمایی کرد.

استودیو فارم 51 (Farm 51) که آثاری همچون Get Even، بازی Painkiller: Hell and Damnation و Nercrovision در کارنامه کاری‌اش دیده می‌شود، به تازگی از پروژه جدید خود با نام World War 3 که در سبک شوتر چند‌ نفره طراحی شده است، رونمایی کرد. به گفته سازندگان این بازی «حجم وسیعی از مبارزات نظامی با سلاح‌ها، درون‌ها و غیره» را در خود جای داده است. گفتنی است که این بازی شامل حالت Battle Royale جداگانه‌ای با نام Recon نیز می‌شود.

البته حالت ریکان از وسعت کمتری نسبت به دیگر بخش‌ها برخوردار است که در آن گروه‌ها به در دست گرفتن کنترل نقاطی در بازی می‌پردازند. حالت Warzone بیشتر روی روند استراتژی تمرکز دارد؛ طوری که کاربران در آن در مناطقی همچون موسکو، وارسا و برلین قرار می‌گیرند تا ماموریت‌های نظامی خود را به پایان برسانند. مبارزات این بازی در نقشه‌‌ای اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان باید تجهیزات جنگی و نفرات نظامی حریف را از بین ببرند و حتی در بین نبرد به موفقیت‌های دیگری دست پیدا کنند که روی روند بازی آنها تاثیر خواهد داشت.

بازی World War 3 قرار است در انتهای سال جاری میلادی (پاییز ۹۷) در قالب نسخه دسترسی پیش از موعد (Early Access) در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. به نقل از سازندگان، پس از عرضه بازی، سازندگان بازی را بر اساس بازخورد‌های کاربران توسعه می‌دهند. در این باره آنها گفتند:

ما به عنوان یک استودیو مستقل بر این باور هستیم که توسعه بازی از روی نظرات کاربران می‌تواند یک روند لذت‌بخش و خاطره‌انگیز برای بازیکنان به ارمغان بیاورد. ما خواهان این هستیم که گیمر‌ها را به World War 3 دعوت کنیم و نبردی که آنها انتظراشان را می‌کشند در اختیار آنها قرار دهیم.

سازندگان ضمن معرفی بازی تریلری نیز از پروژه خود منتشر کرده‌اند و از آنجا که این ویدیو به طور سینماتیک به نمایش گذاشته شده است، نمی‌توان گفت که شاهد چه اثری خواهیم بود و همانند دیگر بازی‌های شوتر باید منتظر تریلر گیم پلی آن باشیم. نسخه Early Access بازی World War 3 برای عرضه در انتهای سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه ریزی شده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی World War 3 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی پیشین این استودیو یعنی Get Even سال گذشته منتشر شد و در سایت متاکریتیک توانست مجموعه نمره ۷۱ را از آن خود کند. نظر شما در مورد پروژه جدید این استودیو چیست؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده