نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

رزاریو داوسون احتمالا دیگر در سریال های مارول حضور نداشته باشد

رزاریو داوسون به‌تازگی در جدیدترین مصاحبه خود عنوان کرده که مطمئن نیست در آینده بتواند باری دیگر در سریال‌های استودیوی مارول و شبکه نتفلیکس حضور داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رزاریو داوسون ملقب به کلیر تمپل دنیای مارول، به‌تازگی عنوان کرده که مطمئن نیست باری دیگر بتواند به دنیای سینمایی مارول بازگردد. براساس صحبت‌هایی که در مصاحبه داوسون با گزارشگر سایت خبری Screen Geek مطرح شده بود، زمانی که این گزارشگر از این بازیگر جوان در طی مراسم MCM Comic Con که در شهر لندن برگزار شده بود، سوال کرد که آیا او بعد از اتمام فصل دوم سریال Luke Cage (لوک کیج) به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت یا خیر، او پاسخ این سوال را بسیار نامطمئن داد. داوسون در گفتگویش با گزارشگر سایت اسکرین گیک اینگونه درباره بازگشت خود صحبت کرد:

من نمی‌دانم که بعد از فصل دوم سریال لوک کیج می‌توانم بازگردم یا خیر. اگر بخواهم صادقانه بگویم، این چند سالی که من با این تیم بودم، اوقات فوق‌العاده‌ای بود. من در سریال‌های متفاوت زیادی حضور داشتم. منظور من این است که من نمی‌دانم که سازندگان بخواهند یک فصل دیگر برای سریال لوک کیج بسازند یا خیر. از طرف دیگر، از آنجایی که من در هر سریالی که توانستم ایفای نقش کردم، ممکن است آنها راهی برای من پیدا کنند تا من بتوانم در سریال The Punisher (پانیشر) هم ایفای نقش کنم. اما باید بگویم که من به احتمال زیاد نمی‌توانم این کار را انجام دهم. دختر من در حال حاضر در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل است و من دوست ندارم برای انجام کار، ۳۰۰۰ مایل از او دور باشم.

رزاریو داوسون تا به امروز، نقش شخصیت کلیر تمپل را در تمامی مجموعه تلویزیونی‌های مارول که در شبکه نت فلیکس به روی آنتن می‌رود ایفا کرده؛ به جز سریال پانیشر. او کار خود را ابتدا در اولین فصل از سریال Daredevil (دردویل) آغاز کرد. در نهایت لازم به ذکر است که تا به امروز شبکه Netflix اعلام نکرده که آیا سریال لوک کیج برای فصل سوم هم ساخته و پخش می‌شود یا خیر.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده