نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

ادامه پخش سریال Roseanne لغو شد

در پی توییت‌های نژاد پرستانه، توهین آمیز و جنجالی روزان بار، شبکه ABC ادامه پخش سریال Roseanne (روزان) را لغو کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت ادامه سریال Roseanne لغو شده است. با اینکه این سریال مدتی پیش برای فصل دوم تمدید شده بود؛ اما شبکه ABC به علت جنجالی که ستاره آن اخیرا به پا کرده بود، ادامه پخش این سریال را لغو کرده است. روزان بار، یکی از ستارگان سریال اخیرا در توییتی والری جارت، دستیار سابق باراک اوباما را با یک میمون مقایسه کرده است. او در این توییت گفته بود که والری جارت حاصل ازدواج مسلمانان با سیاره میمون‌ها بوده است. اگرچه بار مدت کوتاهی بعد برای انتشار این توییت عذرخواهی کرده بود؛ اما این عذرخواهی بسیار دیر گفته شد و با واکنش بسیار تند مسئولان شبکه ABC روبه‌رو شده است. چنینگ دانگی، رئیس شبکه ABC، در بیانیه‌ منتشر شده گفت:‌

بیانیه‌ توییتری روزان منزجر کننده، زشت و برخلاف ارزش‌های ما است و بنابراین ما تصمیم گرفتیم که سریال او را لغو کنیم.

رابرت ایگر، رئیس و مدیر عاملی والت دیزنی در توییتی، صحبت‌های دانگی را تکرار کرد. ایگر گفت:

تنها یک تصمیم برای این کار وجود داشت و این تصمیم، تصمیم درستی بوده است.

Roseanne

لغو سریال Roseanne پس از آن رخ داد که واندا اسکایز، کمدین کانادایی از ادامه بازی در این سریال انصراف داد. پس از او، نوبت به سارا گیلبرت، بازیگر و تهیه کننده اجرایی سریال، رسید که اعلام کرد دیگر در این سریال به ایفای نقش نخواهد پرداخت و در هیچ فیلم یا سریال دیگری با روزان بار همبازی نخواهد شد. گیلبرت نقش دختر روزان را در این سریال بر عهده داشت. پیش از این نیز ویتنی کامینگز، شورانر سریال Roseanne، به علت مشغله کاری و تعهدهای مختلف از ادامه حضور در این سریال انصراف داده بود.

پیش از این سریال Roseanne قرار بود در ۱۳ قسمت تولید و پخش آن از پاییز امسال از شبکه ABC آغاز شود. تصمیم این شبکه برای لغو ساخت فصل دوم این سریال باعث شگفتی بسیاری شده است؛ چرا که فصل اول سریال Roseanne رکورد تعداد بیننده شبکه ABC را شکسته بود و حتی میانگین تعداد بیننده این سریال بالاتر از سریال‌های محبوب دیگری چون سریال This Is Us (این ما هستیم) از شبکه NBC و سریال The Big Bang Theory (تئوری بیگ‌ بنگ) از شبکه CBS بوده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده