نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

تاریخ انتشار بلوری فصل سوم سریال Legends of Tomorrow مشخص شد

به‌تازگی براساس گزارش‌های جدید مشخص شده که نسخه بلوری فصل سوم سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) چه زمانی منتشر می‌شود و محتویات نسخه دی‌وی‌دی آن چیست.

تقریبا نزدیک به دو ماه است که یک مجموعه کوچک تیمی ابرقهرمانی، پخش فصل سوم خود را در شبکه مخصوص به خود به اتمام رسانده است. حال با این شرایط، طرفداران باید تقریبا نزدیک به یک سال دیگر صبر کنند تا بتوانند بازگشت اعضای این تیم را در فصل چهارم ببینند. به همین دلیل، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل سوم سریال Legends of Tomorrow (افسانه های فردا) قرار است در دو نسخه‌ی بلوری و DVD برای طرفداران عرضه شود. براساس برنامه‌ریزی‌ها، این دو نسخه قرار است در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر ۱۳۹۷) عرضه شود.

بعد از شکست دادن ایبارد تاون و گروه Legion of Doom او که درست به اندازه خودش شرور بودند، اعضای گروه افسانه‌ها باید با تهدید جدیدی روبه‌رو شوند که اقدامات خود آنها در انتهای فصل قبل، این خطر را ایجاد کرده است. در بحث زمان و وقتی که اعضای این تیم در یک نقطه زمانی‌ای که در گذشته هم حاضر شده بودند، حضور یافتند و آن نقطه زمانی را دوباره ملاقات کردند، اساسا خط زمانی را شکستند و یک نابهنگامی و مشکلاتی از این قبیل را به وجود آوردند. آنها با شکستن این خط زمانی باعث شدند انسان‌ها، حیوانات و اشیاء مختلفی در برهه زمانی‌های متفاوت پراکنده شوند! حال این تیم ابرقهرمانی ما باید راهی پیدا کند تا تمامی این مشکلات را حل کند و همه چیز را به حالت اول خود بازگرداند. آنها باید پیش از آنکه جریان زمانی به طور کل نابود شود، همه چیز را به همان خط زمانی اصلی خود بازگردانند.

با این حال، پیش از آنکه افسانه‌ها بخواهند کار خود را آغاز کنند و مشکلات به وجود آمده را برطرف سازند، ریپ هانتر و اعضای سازمان جدیدش یعنی Time Bureau، اعمال و روش‌های آنها را زیر سوال بردند. بعد از گذشت مدتی گروه افسانه‌ها منحل شد و اعضای سازمان جدید ریپ هانتر تبدیل به کلانترهای جدید و تاثیرگذار شهر شدند. این موضوع تا زمانی ادامه داشت که میک روری در زمان استراحت و تعطیلات خود، یکی از افرادی را که در خط زمانی درست خود نبود در آروبا پیدا کرد. میک روری این موضوع را یک فرصت جدید دید تا او و دوستانش بتوانند دوباره کارهای ابرقهرمانانه و مسافرت در زمان خود را از سر بگیرند. سارا بعد از شنیدن این خبر بدون اتلاف وقت دوباره اعضای تیم افسانه‌ها را دور خودش جمع کرد. علاوه بر سارا و میک، ما باری دیگر شاهد حضور مخترع بیلیونر یعنی ری پالمر، مورخ غیرمعمولی که حالا تبدیل به یک ابرقهرمان شده است یعنی نیت هی وود و پروفسور مارتین استاین و جفرسون جکسون (جکس) که با یکدیگر تبدیل به ابرانسانی به نام فایر استورم می‌شوند، هستیم. اعضای افسانه‌ها، زمانی که دوباره با یکدیگر متحد می‌شوند، قرار است اختیار و قدرت سازمان Time Bureau بر خط زمانی را به چالش بکشند. آنها به این موضوع اصرار دارند؛ هر قدر هم که روش‌های آنها به هم ریخته و بد باشد، باز هم برخی مشکلات فراتر از توانایی‌های این سازمان است. برخی از مشکلات فقط به دستان افسانه‌ها حل خواهد شد.

براساس این گزارش جدید، نسخه دی‌وی‌دی تمام قسمت‌های فصل سوم سریال افسانه‌های فردا قرار است با قیمت ۲۰.۹۹ دلار به فروش برسد. حال از طرف دیگر، نسخه بلوری تمامی قسمت‌ها ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. همچنین این فصل از طریق خرده‌فروش‌های دیجیتالی مانند iTunes، آمازون، پرایم ویدئو، پلی استیشن، وودوو، ایکس باکس و غیره، در دسترس است. رزماری مارکسون، معاون ارشد بخش بازاریابی تلویزیونی کمپانی Warner Bros. Home Entertainment (به اختصار WBHE) در طی مصاحبه‌ای اینگونه درباره این مجموعه صحبت کرد:

بعد از گذشت سه فصل، سریال افسانه‌های فردای کمپانی دی سی، همچنان در حال دریافت امتیازات نسبتا خوب است و توانسته رتبه بالایی را در میان سریال‌های حال حاضر شبکه The CW به‌دست بیاورد. در این نسخه‌های جدید، تمامی چهار قسمت مربوط به جریان کراس اور محبوب دی‌سی یعنی همان بحران در زمین ایکس، وجود دارد. تمامی طرفداران کمپانی دی‌سی و آثار آن، از داشتن نسخه بلوری چنین سریالی در کلکسیون خودشان، قطعا خوشحال خواهند شد.

هر دو نسخه‌ی ذکر شده، قرار است شامل هر ۱۸ قسمت فصل سوم سریال Legends of Tomorrow باشند. علاوه بر ۱۸ قسمت این فصل، موارد زیر هم قرار است در این پک قرار داده شود:

  • بهترین قسمت‌های پنل‌های آثار تلویزیونی کمپانی دی‌سی در مراسم کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷
  • هر چهار قسمت کراس اور محبوب بحران در زمین ایکس
  • بخش‌های مربوط به مراحل پس از تولید
  • صحنه‌های خنده‌دار

آرتور دارویل در نقش ریپ هانتر، برندان روث در نقش ری پالمر/اتم، کیتی لاتز در نقش سارا لنس/قناری سفید، ویکتور گاربر در نقش پروفسور مارتین استاین/فایراستورم، فرانز درامه در نقش جفرسون جکسون/فایراستورم، دامینیک پرسل در نقش میک روری/هیت ویو و نیک زانو در نقش نیت هی وود/استیل از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال افسانه‌های فردا حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

داستان این سریال براساس شخصیت‌های کمپانی دی‌سی است. سریال افسانه‌های فردا توسط کمپانی Bonanza Productions Inc با مشارکت کمپانی Berlanti Productions و بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر ساخته شده است. گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم، اندرو کریزبرگ، فیل کلمر و سارا شکتر تهیه کنندگان اجرایی این سریال محسوب می‌شوند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده