// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

بازی های پولی ماه می 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه می بازی‌های کوچک اما جذابی در سبک پازل و کارتی برای اندروید منتشر شدند که در این مقاله مروری بر بهترینِ این بازی‌ها داریم.

به رسم گذشته در اولین هفته هر ماه میلادی، برترین بازی‌های اندروید و آیفون غیر رایگان را در قالب یک مقاله معرفی می‌کنیم. ماه می شاهد عرضه چند بازی زیبا از استودیوهای نه‌چندان شناخته‌ شده‌ای بودیم که از جمله آنها می‌توانیم به بازی اندروید EQQO اشاره کنیم که در جریان آن باید کودکی نابینا را در یک ماجراجویی واقعیت مجازی راهنمایی کنید. اگر به بازی‌های معمایی علاقه دارید، دوبازی Homo Machina و Minesweeper Genius گزینه‌هایی هستند که حتما باید در فهرست دانلود خود قرار دهید.

بازی Among the Stars

Among the Stars

بازی Among the Stars با الهام از بوردگیمی با همین نام ساخته شده است

اگر پیگیر بازی‌های رومیزی باشید حتما تاکنون نام بازی Among the Stars را شنیده‌اید که بعد از عرضه به صورت فیزیکی، اکنون نسخه مجازی از آن برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. آینده‌ای را تصور کنید که کهکشانی آرام به بخشی از نبرد نژادها تبدیل می‌شود؛ نژادهایی که هر کدام برای قدرت و سلطه بر دیگری نبرد می‌کنند. اما شرایط در حال تغییر است و با ورود نیرویی عظیم، امکان انقراض تمام نژادها وجود دارد. در جریان بازی Among the Stars هدف شما ساخت یک ایستگاه فضایی با بهترین آیتم‌ها است و برای رسیدن به این هدف باید با استفاده از کارت‌ها بخش‌های مختلف ایستگاه را تاسیس کنید.‌ آغاز بازی با یک رآکتور کوچک است و باید با استفاده از کارت‌ها این رآکتور را گسترش دهید. در جریان بازی کارت‌ها بین رقبا تقسیم می‌شود و در نتیجه در کنار استراتژی،‌ دیپلماسی نیز برای حفظ تعادل نقش مهمی‌ دارد. نکته مهم تنوع نژادهای بازی است؛ هر یک از نژادها مهارت منحصر به فردی دارد و باید از آنها برای رویارویی با حریف استفاده کنید. بازیکنان می‌توانند با ورود به بخش داستانی، ماموریت‌ها را براساس قوانین بازی به پایان برسانند، هرچند استراتژی هنوز هم یکی از باید‌های بازی برای پیروزی است. Among the Stars با قیمت ۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Among the Stars

بازی Animal Super Squad

Animal Super Squad

مرغ‌ها دیگر تخم گذاشتن را بی‌خیال شده‌اند و قصد فرار دارند. آزادی هرچه که باشد حتی برای مرغ‌ها نیز جذابیت دارد و در این مسیر پر مشغله باید با تمام توان مرغ داستان ما را به سمت هدف هدایت کنید. البته گوریل‌ها به عنوان اصلی‌ترین دشمنان شما، تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا مانع از برآورده شدن این هدف شوند. بازی Animal Super Squad، یک سایداسکرولینگ فوق‌العاده است که هر یک از مراحل آن تنوع منحصر به فردی دارد و در نتیجه قادر است تا حداقل از لحاظ محتوا بازیکنان را راضی کند. در جریان بازی باید سوار بر چهار چرخی پرشتاب، از روی پرتگاه‌ها بپرید، از تیغه‌ها دوری کنید و تا جایی که می‌توانید زیر وزنه‌های سنگین له نشوید. هرچند بایک بازی ۴.۹۹ دلاری روبه‌رو هستیم، اما Animal Super Squad از لحاظ محتوا ارزش خرید و تجربه را دارد. مراحل بازی از لحاظ طراحی گرفته تا موانع و پازل‌ها تنوع بالایی دارند و می‌توانند شما را حسابی سرگرم کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Animal Super Squad

بازی DISTRAINT: Deluxe Edition

DISTRAINT: Deluxe Edition

DISTRAINT: Deluxe Edition بازی متفاوتی با ریتمی آرام، اما دلهره آور است که قصد دارد تا با استفاده از ترس روانشناختی ماجراجویی جدیدی را برای بازیکنان رقم بزند. نسخه موبایل DISTRAINT: Deluxe Edition، در کنار بهبود انیمیشن‌ها نسبت به نسخه اورجینال، نورپردازی و گرافیک بهتری نیز دارد. شما در نقش پرایس، جوانی جاه‌طلب،‌ برای حفظ شراکت خود در شرکتی بزرگ وظیفه مراقبت از زنی سالخورده را برعهده می‌گیرید. اما در این ماجراجویی همه چیز آنطور که پرایس می‌خواهد پیش نمی‌رود و مرد جوان با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی DISTRAINT، اتمسفر مراحل است که به لطف هارمونی موسیقی، بازیکن را غرق خود می‌کند. بازی دنیای دوبعدی دارد و در جریان بازی باید با حرکت به چپ یا راست، معماها را حل کنید و با شخصیت‌های مختلف آشنا شوید. هرچند نسخه دمو این بازی به صورت رایگان در دسترس است، اما برای تجربه نسخه کامل بازی باید ۴.۴۹ دلار هزینه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون DISTRAINT: Deluxe Edition

بازی EMMA The Story

EMMA The Story

EMMA The Story یک رمان گرافیکی متحرکت است

با این که EMMA The Story را در لیست قرار دادم، هنوز هم در بازی نامیدن EMMA The Story شبهه دارم. EMMA The Story یک رمان گرافیکی متحرک است که کاملا مبتنی بر داستان روایت می‌شود. برای تمام کردن ماجرای EMMA The Story و همراهی با اما و الیوت، ۲۰ دقیقه زمان کافی است، اما این محصول می‌تواند در همین ۲۰ دقیقه تجربه‌ای متفاوت را رقم بزند. این اثر به طور خاص مخصوص افرادی تولید شده است که به دنبال تجربه‌ای خاص و البته کوتاه هستند و در جریان بازی تنها باید به خواندن دیالوگ‌ها و واکنش‌های جزئی بسنده کنید. EMMA The Story با توجه به کوتاه بودن و محتوای کمی که ارائه می‌دهد تنها ۹۹ سنت قیمت‌گذاری شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون EMMA The Story

بازی EQQO

EQQO

به ویژه بعد از موفقیت بازی Journey در پلی‌استیشن 3، برخی از استودیوهای بازی‌سازی مستقل به سمت خلق آثاری فانتزی با گرافیک سل‌شید رفتند که عمدتا روی ارائه تجربه‌‌ای احساسی تمرکز دارند. بازی EQQO محصولی مشابه با بازی Rime‌ است که در آن داستان مادر و فرزندش را دنبال می‌کنید؛‌ فرزندی که به دلایلی نابینا است و این شما هستید که باید با هدایت وی دنیایی پر رمز و راز را کشف کنید و از دست نیرویی شیطانی فرار کنید. بازی رگه‌هایی از ساخته‌های فومیتو اوئدا، خالق آثاری مانند Ico و The Last Guardian را در خود دارد. متاسفانه بازی تنها با هدست واقعیت مجازی DayDream هماهنگ است و در نتیجه برای تجربه آن باید این دستگاه را داشته باشید. بازی EQQO، اکنون با قیمت ۸.۴۹ دلار در دسترس دارندگان هدست واقعیت مجازی است.

دانلود بازی اندروید EQQO

بازی Homo Machina

Homo Machina

مغز و اعضای بدن انسان را یک وسیله مکانیکی در نظر بگیرید که در آن افرادی با نظم منحصر به فردی، مجموع کارهایی را برای ادامه حیات انسان انجام می‌دهند. بازی Homo Machina با الهام از اثر علمی‌تخیلی فریتز کان، دانشمند آوانگار (پیشرو) ساخته شده است. در این بازی در سفری عجیب به بدن انسان می‌روید که در حقیقت یک کارخانه عظیم است. در جریان بازی باید به انجام کارهای روزمره که یک انسان انجام می‌دهد کمک کنید و از زمان بیدار شدن از خواب گرفته تا خوابیدن دوباره را تجربه کنید. بازی تعامل مستقیمی با بازیکن دارد و با وجود طراحی هنری زیبایش، به هیچ عنوان تکراری و خسته کننده نمی‌شود. آنالیز بوهایی که از بینی وارد بدن انسان می‌شوند، تکه‌تکه کردن غذا یا نگاه کردن به اطراف تنها بخشی از کارهایی است که از طریق نورون‌ها به بخش‌های مختلف بدن انتقال داده می‌شود و باید داده‌های آنها به سرعت بررسی شود. Homo Machina با قیمت ۲.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Homo Machina

بازی Lost Horizon 2

Lost Horizon 2

فنتون پدوک در Lost Horizon 2 برگشته تا اینبار خانواده خود را نجات دهد

بازی Lost Horizon 2 به ده سال بعد از اولین شماره این بازی می‌رود؛ زمانی که بعد از ماجراجویی‌هایی فنتون پدوک و رویارویی او با نازی‌ها، اکنون کشورهای قدرتمند جهان در نبردی برای حفظ برتری خود نسبت به سایر کشورها هستند. Lost Horizon 2 سعی دارد تا با حفظ هویت کلاسیک مجموعه که شما را به یاد بازی‌های ماجراجویی قدیمی می‌اندازد، داستان شخصی را روایت کند که باید خانواده خود را از گزند دشمنان دور نگه دارد. بازی گرافیک سه‌بعدی دارد و با روایت احساسی و چالش‌های متفاوت سعی دارد تا بازیکنان را تا آخرین لحظه پای موبایل یا تبلت نگه دارد. Lost Horizon 2 یکی از بازی‌های جذابی است که تجربه آن را علی‌رغم باگ‌هایی که دارد پیشنهاد می‌دهیم. این بازی اکنون با برچسب قیمت ۵.۹۹ دلاری به فروش می‌رسد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lost Horizon 2

بازی Minesweeper Genius

Minesweeper Genius

Minesweeper Genius با الهام از بازی‌های معمایی قدیمی، بازیکنان را با شخصی به نام ارسطو همراه می‌کند که به همراه جاروی خود قصد دارد تا به پورتال پایانی برسد. بازی در زمینی شطرنجی شکل انجام می‌شود که به مرور تعداد کاشی‌های آن افزایش می‌یابد. در جریان بازی باید با هدایت ارسطو به بالا، پایین، چپ و راست، او را کمک کنید تا بدون برخورد با موانع احتمالی شرایط را برای رسیدن به نقطه‌ی پایان بازی مهیا کند. در جریان بازی هر یک از کاشی‌ها، واکنش مشخصی را در زمان پا گذاشتن روی آنها نشان می‌دهند که از جمله این واکنش‌ها می‌توانیم به حرکت کردن زمین بازی به چهار جهت اشاره کنیم. در نتیجه باید قبل از انجام هر عملی، محاسباتی را با توجه به اعداد نمایش داده شده داشته باشید تا به اشتباه پا روی بمب‌ها نگذارید. Minesweeper Genius تنها ۱.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Minesweeper Genius

بازی My Child Lebensborn

My Child Lebensborn

به عنوان یک مادر یا پدر چگونه فرزند ناتنی خود را بزرگ می‌کنید؟ در بازی My Child Lebensborn داستان در مورد اولیایی است که قصد دارند تا به بهترین شکل ممکن فرزند خوانده خود را در اجتماعی پر از نفرت بزرگ کنند. بازی در حقیقت در رابطه با کودکی از موسسه لبنسبورن است که با پایان جنگ جهانی دوم اکنون مورد نفرت بسیاری از مردم قرار دارد. به عنوان اولیای یک بچه، بزرگ کردن کودک در شرایطی که هنوز نفرت باقی‌مانده از آلمان نازی در وجود مردم فوران می‌کند، امری دشوار است و باید با حفظ تعادل در زمان و منابعی که در دست دارید، فرزند را به بهترین شکل راهنمایی و بزرگ کنید. گرافیک بازی مشابه نقاشی‌های هنری است و در هر یک از محیط‌ها باید با رخدادهای تازه و سوالات بی جواب متفاوتی روبه‌رو شوید و بهترین گزینه را از نظر خود انتخاب کنید. My Child Lebensborn اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار قابل خریداری است.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Child Lebensborn

بازی One Deck Dungeon

One Deck Dungeon

بازی One Deck Dungeon از یک بازی رومیزی با همین نام تولید شده است

بازی One Deck Dungeon با قیمت ۹.۹۹ دلاری یکی از گران‌ترین آثاری است که در ماه می برای اندروید و iOS عرضه شد. چقدر به شانس اعتقاد دارید؟ بازی One Deck Dungeon در رابطه با قهرمانانی است که فرصت نکرده‌اند تا تجهیزات خود را بردارند و با سرعت وارد ماجراجویی شده‌اند؛‌ ماجراجویی که تاس‌ها بزرگ‌ترین بازیگران آن هستند و باید با استراتژی و البته کمی شانس، به نبرد در سیاه‌چاله‌ها بروید. یکی از مهم‌ترین خصوصیات One Deck Dungeon، تنوع قهرمان‌ها است. هریک از قهرمان‌ها از جادوگر گرفته تا پالادین، دزد، کمانگیر و مبارز توانایی مختص به خود را دارند و باید به مرور با باز کردن جعبه‌های لوت، قدرت آنها را برای ماجراجویی‌های جدید ارتقاء دهید. محیط بازی شباهت زیادی به بازی‌های کارتی نظیر هارت‌استون دارد و اگر پیش از این بازی‌های کارتی مرسوم را تجربه کرده باشید، One Deck Dungeon نیز شما را جذب می‌کند. در انتها باید گفت که One Deck Dungeon از روی یک بازی رومیزی با همین نام توسعه داده شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون One Deck Dungeon

بازی RPG Alvastia Chronicles

Alvastia Chronicles

کمپانی ژاپنی KEMCO دیگر نامی شناخته شده برای بازی‌های نقش‌آفرینی پیکسلی در گوشی‌های موبایل محسوب می‌شود. بازی‌هایی که به نقش‌آفرینی ژاپنی شهرت دارند و به ویژه در سال‌های اخیر مورد توجه بازیکنان غربی نیز قرار گرفته‌اند. بازی Alvastia Chronicles هرآنچه را از یک بازی ژاپنی انتظار داریم، در خود دارد؛ دنیایی پیکسلی، شخصیت‌های عجیب، موسیقی قدیمی و دیالوگ‌های طولانی. در جریان بازی با شخصیت‌های مختلفی مانند یک نگهبانی بی‌صدا، یک پرینسس و یک مبارز همراه می‌شوید و به نبرد با شیطان و نیروهای پلید وی می‌روید. مبارزات بازی به صورت نوبتی انجام می‌شوند و با توجه به وجود بیش از ۱۰۰ منطقه در بازی، انتظار تنوع زیادی را در گیم‌پلی داریم. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۷.۹۹ دلار خریداری کنید. متاسفانه باید گفت با وجود این قیمت نجومی برای یک بازی موبایل، Alvastia Chronicles از خریدهای درون‌برنامه‌ای و تبلیغات پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Alvastia Chronicles

بازی Sago Mini Apartment

Sago Mini Apartment

در کنار بازی‌های مناسب بزرگسالان در زومجی همواره به بازی‌های متفاوتی برای کودکان نیز اشاره می‌کنیم. بازی Sago Mini Apartment داستانی رنگارنگ برای کودکان است و سعی دارد تا با محیط‌های شاد و موسیقی دلنشین، آموزش‌های ساده‌ای را به کودکان بدهد. در جریان بازی وارد آپارتمانی می‌شوید که در هر طبقه آن حیوانی ساکن است و می‌توانید با مراجعه به آنها، مشغول کار متفاوتی مانند پختن کیک، ورزش کردن یا نواختن موسیقی شوید. پیدا کردن تکه‌های یک لوکوموتیو، سورپرایزهای بعضا خنده‌دار و آشنایی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی، بازی Sago Mini Apartment را به ویژه برای کودکان جذاب می‌کند. این بازی تنها ۲.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sago Mini Apartment

بازی Scalak

Scalak

مقاله‌های مرتبط:

بازی Scalak محصول استودیوی Hamster on Cake، یک بازی معمایی است که در آن باید اشکال مختلف را به شکلی روی مکعب یا اجسام میانه نقشه قرار دهید که تمام جسم مربوطه پوشیده شود. بازی به چرخاندن اجسام و پیدا کردن الگوها و قرار دادن آنها در مکان مورد نظر خلاصه می‌شود و درنتیجه با گیم‌پلی ساده، سرراست، اما جذابی روبه‌رو هستیم. Scalak طبق اعلام سازنده در مجموع ۹۰ مرحله دارد و هر یک از این مراحل حس متفاوتی را به بازیکن القا می‌کند. برای تجربه Scalak باید ۱.۹۹ دلار پرداخت کنید.

دانلود بازی اندروید Scalak

بازی Zombie Rogue

Zombie Rogue

مرگ آنقدر در بازی Zombie Rogue به سراغ شما می‌آید که گاهی تنها به لج بازی، آن را ادامه می‌دهید

ویروسی مرگبار به جان مردم می‌افتد و جهان را به مکانی دردناک برای سکونت تبدیل می‌کند. در این بازی شما تنها باید با اعتماد به خود، برای زنده ماندن و فرار از زامبی‌ها تلاش کنید. مانند بسیاری از بازی‌های روگ‌‌لایک، در Zombie Rogue نیز بارها و بارها مرگ را تجربه می‌کنید، اما خبر خوب این است که با هر بار مرگ استراتژی جدیدی را فرا می‌گیرید و قدرتمندتر از گذشته به بازی بر می‌گردید. بازی رگه‌هایی از نقش‌آفرینی را در خود دارد و گیم‌پلی به صورت نوبتی انجام می‌شود. در نتیجه با هر حرکت باید انتظار حرکت زامبی‌ها را داشته باشید و خود را برای رویارویی آماده کنید. دنیای تیره و تاریک Zombie Rogue غیر صدای زامبی‌ها زمزمه‌ی دیگر ندارد و در این جهان بی‌رحم باید آماده‌ی هر رخداد ناراحت‌کننده‌ای باشید. بازی زامبی روگ با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد و تجربه آن را به همه پیشنهاد می‌دهیم.

دانلود بازی اندروید و آیفون Zombie Rogue


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده