نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

راهیابی Saints Row و دو بازی دیگر به سرویس Backward Compatibility

کمپانی مایکروسافت از راهیابی سه بازی Saints Row، Saints Row: Gat Out of Hell و Toybox Turbos به سرویس Backwards Compatibility خبر داد.

فهرست بازی‌های سرویس Backwards Compatibility کنسول ایکس باکس وان همچنان در حال رشد است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، میجر نلسون در توییتر اعلام کرده است که از حالا سه بازی دیگر ایکس باکس 360 در کنسول نسل فعلی مایکروسافت قابل تجربه است و در میان این بازی‌ها دو دنباله از مجموعه محبوب Saints Row به چشم می‌خورد.

در حال حاضر بازی Saints Row و نسخه Xbox 360 بازی Saints Row: Gat Out of Hell به سرویس Backwards Compatibility راه یافته است. در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال نیز شاهد اضافه شدن بازی Saints Row II به این سرویس بودیم و  با این حساب این سرویس تا به حال میزبان سه بازی از مجموعه Saints Row بوده است. همچنین بازی ریسینگ Toybox Turbos بازی دیگری است که دارندگان کنسول Xbox One از حالا می‌توانند به تجربه آن بپردازند.

به مانند همیشه بازیکنانی که دیسک بازی‌های یادشده را در اختیار دارند می‌توانند با واردکردن آن در کنسول ایکس باکس وان به تجربه آن‌ها بپردازند. همچنین در صورتی که نسخه‌ دیجیتالی این بازی را در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید در قسمت Ready to Download در بخش My Games و Apps نام آن‌ها را مشاهده کنید و برای دانلود کردن بازی اقدام کنید.

اگر موفق به تجربه نسخه ایکس باکس 360 این بازی‌ها نشده‌اید، اما می‌خواهید تا به تجربه آن‌ها بپردازید، شما می‌توانید بازی‌های یادشده را به صورت دیجیتالی از فروشگاه ایکس باکس خریداری کنید. در حال حاضر می‌توان بازی Saints Row و بازی Toybox Turbos را به صورت جداگانه با قیمت ۱۰ دلار و بازی Saints Row: Gat Out of Hell را با قیمت ۱۵ دلار تهیه کرد.

سرویس Backward Compatibility در سال ۲۰۱۵ معرفی شد و از آن زمان به طور چشم‌گیری رشد کرده است؛ به طوری که این سرویس امکان تجربه صدها بازی کلاسیک ایکس باکس 360 و بیش از ۲۰ بازی کلاسیک ایکس باکس اورجینال را برای کاربران ایکس‌باکس وان فراهم کرده است. همچنین به تازگی کمپانی Microsoft اعلام کرد که بازیکنان نزدیک به ۱ میلیارد ساعت در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه بازی‌های سرویس Backward Compatibility پرداخته‌اند که این موضوع نشان از محبوبیت بالای این سرویس دارد. شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده