نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۵

تریلر جدید بسته Summerset بازی The Elder Scrolls Online گروه Psijic Order را معرفی می‌کند

کمپانی بتسدا سافتورکس تریلر جدیدی از بسته الحاقی Summerset بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرد که گروه Psijic Order را نشان می‌دهد.

زمان زیادی به انتشار بسته گسترش‌دهنده بعدی بازی نقش آفرینی The Elder Scrolls Online که با نام Summerset شناخته می‌شود، باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی بتسدا سافتورکس تریلر جدیدی را به منظور ارائه جزئیات بیشتر از این DLC منتشر کرده است.

تریلر جدید بسته الحاقی Summerset به طور خاص گروه Psijic Order را نشان می‌دهد که یک جناح باستانی به شمار می‌آید. این گروه مدت‌ها پیش در «تامریل» ناپدید شد، اما حال به «سامرست» بازگشته‌ است. اکنون بازیکنان می‌توانند به گروه Psijic Order ملحق شوند تا در برابر دشمنان جدید ایستادگی کنند.

این تریلر علاوه بر گروه Psijic Order و اعضای آن، تعداد زیادی از دشمنانی را که در جزیره Artaeum مستقر هستند و تنها به شکست‌دادن شما فکر می‌کنند، به نمایش در می‌آورد. این تریلر همچنین به نمایش مهارت‌هایی می‌پردازد که با پیوستن به گروه Psijic Order در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بسته الحاقی Summerset در تاریخ سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه (۲۱ می) برای پی سی و در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و امکان پیش خرید آن از طریق فروشگاه آمازون وجود دارد. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده