نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

نام رسمی سریال Sabrina اعلام شد

سرانجام شبکه نتفلیکس از نام رسمی سریال «سابرینا، جادوگر نوجوان» (Sabrina the Teenage Witch) رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت فلیکس نام رسمی سریال Sabrina the Teenage Witch را تایید و اعلام کرده است. این سریال قرار است با نام ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا (Chilling Adventures of Sabrina) منتشر شود که در واقع برگرفته از نام کمیک گرافیکی این مجموعه است. در تصویری که نتفلیکس منتشر کرده است، کرنان شیپکا، بازیگر سابرینا اسپلمن روی صندلی نشسته که در پشت صندلی لوگوی این سریال قابل مشاهده است. این تصویر، یک نمای کلی از شخصیت سابرینا در سریال Chilling Adventures of Sabrina را نیز به ما ارائه می‌دهد. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید این سریال در حال انجام است و این سریال قرار است در تاریخ نامشخصی منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Chilling Adventures of Sabrina

سریال Chilling Adventures of Sabrina قرار است براساس کتاب‌های کمیک گرافیکی به همین نام تولید شود و انتظار می‌رود که این سریال به منشا شخصیت سابرینا بپردازد و تمرکز آن روی دوره تیره و تاریک نوجوانی این شخصیت باشد. سریال Sabrina قرار است شخصیت سابرینایی را به تصویر بکشد که با هویت دوگانه خود که نیمی انسان و فانی است و نیمی جادوگر و تقریبا فناناپذیر، در کشمکش و درگیری است. در همین حال او باید علاوه بر مشکلاتی که خودش دارد، با نیروهایی شیطانی که هم او و هم خانواده‌اش، انسان‌ها و دنیایی را که در آن ساکن هستند، تهدید می‌کنند مبارزه و مقابله کند. سابرینا در حال شروع یادگیری قدرت‌های خود است و همزمان می‌خواهد زندگی عادی خود در دبیرستان بکستر را نیز ادامه دهد و به دنبال تعادل بین این دو زندگی است.

سریال Chilling Adventures of Sabrina قرار است در دو فصل ۱۰ قسمته تولید و از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. فیلمبرداری و تولید هر دو فصل قرار است پشت سرهم انجام شود و احتمالا با فاصله زمانی کوتاه نیز منتشر خواهند شد. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina را بر عهده خواهد داشت و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده