نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

نسخه Shadow Edition بازی Aragami معرفی شد

استودیو Lince Works نسخه Shadow Edition بازی اکشن ماجراجویی Aragami را معرفی کرد.

اگر قصد تهیه بازی اکشن مخفی‌کاری Aragami را دارید، شاید بخواهید که کمی دست نگه دارید؛ زیرا در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو مستقل لینس ورکس نسخه ویژه‌ای از بازی با نام Shadow Edition را معرفی کرده است که در آینده نزدیک برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نسخه Shadow Edition درست به مانند نسخه‌های ویژه سایر بازی‌ها دارای چندین محتوای اضافی خواهد بود. این نسخه شامل بسته گسترش‌دهنده Nightfall، بسته الحاقی Assassin’s Mark و البته بازی اصلی است. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بسته گسترش‌دهنده Nightfall که هنوز منتشر نشده است، دارای داستان، شخصیت‌ها و مکان جدیدی خواهد بود. همچنین بسته الحاقی Assassin’s Mark یک DLC کوچک‌تر است که تنها ۱۲ پوسته مختلف برای شخصیت‌های بازی را در دسترس قرار می‌دهد.

با اینکه تاریخ انتشار دقیق نسخه Shadow Edition مشخص نیست، اما اعلام شده است که این نسخه در ماه‌های آینده و در زمان انتشار بسته Nightfall در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این نسخه ۲۴.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و منحصرا برای پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر خواهد شد.

بازی Aragami در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4، PC، لینوکس و مک در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

لینس ورکس با انتشار آرگامی قدمی نسبتا محکم را در ساخت یک بازی مخفی‌کاری برداشته است. با این حال، توجه نکردن به برخی موضوعات در گرافیک، باعث شده تا داستان احساسی بازی نتواند تاثیر واقعی را روی بازیکن بگذارد. صداگذاری نامفهوم روی شخصیت‌ها و برخی محدودیت‌ها در گیم‌پلی در صورتی که توجه بیشتری به آنها می‌شد، مسلما در نتیجه نهایی تاثیر مثبتی را می‌گذاشت. البته هنوز هم آرگامی یک بازی مخفی کاری خوب محسوب می‌شود و با توجه به حجم ۲/۵ گیگابایتی بازی تجربه آن خالی از لطف نیست.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Aragami را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده