نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

برخی اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War غیر قابل بازگشت هستند

نویسندگان فیلم Avengers 4 اعلام کردند که تضمینی برای زنده شدن شخصیت‌هایی که در فیلم Avengers: Infinity War مرده‌اند، در این فیلم نیست.

ادامه این مطلب پایان و بخش بسیار مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War را فاش می‌کند

.

.

.

.

سرانجام از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) آغاز شد و این فیلم کار خود را با ثبت رکوردهای تاریخی در گیشه آغاز کرده است. در این فیلم شاهد مرگ‌های بسیاری بودیم و پایان فیلم بسیاری از دنیای سینمایی مارول را شوکه کرد. در طول فیلم شاهد کشته شدن شخصیت‌هایی مثل لوکی، هایمدال، گامورا و احتمالا کالکتور توسط تانوس بودیم و همچنین تعداد نامشخصی از مردم آزگارد و زاندر نیز در طول فیلم کشته شدند. علاوه بر این، شخصیت‌های دیگری چون مرد عنکبوتی، بلک پنتر، استار لرد، دکتر استرنج، باکی، اسکارلت ویچ، مانتیس، گروت، درکس، فالکون، ماریا هیل و نیک فیوری با بشکن تانوس در پایان فیلم کشته شدند و همچنین شاهد کشته شدن ویژن در دو مرتبه در پایان فیلم بودیم. حال در مصاحبه با Buzzfeed، کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان)، گفته‌اند که نباید انتظار زنده شدن همه این شخصیت‌ها را در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) داشته باشیم. مارکوس گفت:

فیلم Avengers 4 چیزی که شما فکرش را می‌کنید، نیست. این فیلم بسیار متفاوت‌تر از چیزی است که در حال حاضر به آن فکر می‌کنید و مرگ‌ها کاملا واقعی هستند. من فقط می‌خواهم بگویم که مرگ‌ها واقعی است و باید زودتر آن را قبول کنید تا آماده غم و اندوه بعدی شوید.

Avengers: Infinity War

مک‌فیلی در ادامه این مصاحبه گفت:

مساله را به این شکل بیان می‌کنم. من فکر می‌کنم که فیلم Infinity War یک فیلم نسبتا کامل برای یک بلاک‌باستر است. این فیلم کاملا سرگرم کننده بود اما یک فیلم کامل است و قسمت دوم نیز یک فیلم کامل خواهد بود. ما قصد داریم که به این انتخاب‌ها برسیم و امیدوارم شما فیلم را تماشا کنید و از تماشای فیلم شگفت زده شوید و از آن لذت ببرید. این همان استودیو و همان تیم فیلمسازی است. آن‌ها به‌صورت همزمان فیلمنامه دو قسمت را نوشتند و فیلمبرداری آن را انجام دادند. این دو فیلم به وضوح به یکدیگر متصل هستند اما آن‌ها قطعا دو فیلم متفاوت هستند که یکی از آن‌ها به آنچه که در گذشته اتفاق افتاده، وابسته است.

مارکوس در پایان اضافه کرد:

ما قلب‌های شما را شکستیم و اکنون می‌خواهیم ذهن‌های شما را منفجر کنیم.

Christopher Markus and Stephen McFeely

فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده