نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸

کارگردان مجموعه Madden NFL از الکترونیک آرتز جدا شد

رکس دیکسون، کارگردان سری شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی Madden NFL، اخیرا از الکترونیک آرتز جدا شده است.

الکترونیک آرتز طی سال‌های اخیر بازی‌های زیادی با محوریت ورزش‌های مختلف ساخته است که یکی از این بازی‌ها هم مجموعه Madden NFL، شبیه‌ساز فوتبال آمریکایی است که مخصوصا در خود کشور آمریکا طرفداران خیلی زیادی دارد و معمولا هم فروش بالایی را تجربه می‌کند. با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، مشخص شد که رکس دیکسون، کارگردانی که در ۶ سال گذشته وظیفه ساخت بازی‌های این مجموعه را بر عهده داشت، از الکترونیک آرتز جدا شده است. 

دیکسون در مورد جدایی‌اش اعلام کرد که این تصمیم را پس از مشورت با یک سری از اعضای تیم توسعه‌دهنده این مجموعه گرفته است. وی در این مورد گفت:

ما به این نتیجه رسیدیم که جدا شدن من بهترین تصمیم برای این مجموعه است. این تصمیم برای من و خانواده‌ام هم بسیار مفید خواهد بود. برای آینده این سری بسیار امیدوار و خوش‌بین هستم و مطمئنم افرادی که عاشق این مجموعه هستند، در ادامه عهده‌دار مسئولیت ساخت آن خواهند شد. 

دیکسون به مدت ۱۲ سال در الکترونیک آرتز حضور داشت و پیش از اینکه به تیم سازنده بازی Madden NFL ملحق شود، روی مجموعه Medal of Honor کار کرده بود. وی در بخش دیگری از پیام خود هم اعلام کرد که هیچ اتفاق دیگری در رابطه او با EA رخ نداده است و جدایی‌اش دلیل پیچیده دیگری ندارد:

هیچ داستان عجیب و غریب و خاصی در مورد جدایی من وجود ندارد و این مساله صرفا تصمیمی بود که باید می‌گرفتم. از تمام فرصت‌هایی که EA در این سال‌ها به من داد بی‌نهایت سپاسگزارم و باید بگویم که این شرکت، یکی از بهترین شرکت‌ها برای کار کردن در این صنعت است. کار کردن روی مجموعه Madden NFL برای من تحقق یک رویای قدیمی بود که به آن افتخار می‌کنم. 

هنوز مشخص نیست که دیکسون در آینده قصد انجام چه فعالیت‌هایی را دارد و وی اطلاعاتی در این مورد ارائه نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده