// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

بتای فنی بازی State Of Decay 2 منتشر خواهد شد

استودیو Undead Labs اعلام کرده است برای بازی مورد‌انتظار State of Decay 2 یک بتای محدود ارائه خواهد کرد.

بازی State of Decay 2، محصول استودیو Undead Labs (آندد لبز) است که کمپانی Microsoft وظیفه انتشار آن را بر‌عهده دارد و دنباله‌ بازی State of Decay محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی اواخر ماه جاری میلادی روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو‌ی سازنده‌ بازی State of Decay 2 تصمیم گرفته است در قالب بتای فنی فرصت تجربه این بازی را در اختیار تعدادی از علاقه‌مندان قرار دهد.

طبق رسم بتا‌های محدود، لازمه دریافت نسخه بتای بازی State of Decay 2، ثبت نام و انتخاب شدن از سوی استودیو Undead Labs است. این بدان معنا است که پذیرش این بتا دارای محدودیت است و تمامی ثبت‌نام کنند‌گان قادر به تجربه بازی مذکور نخواهند بود. ثبت‌نام دارندگان کنسول Xbox One به پایان رسیده است، اما کاربران پلتفرم PC همچنان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی بازی مذکور و با استفاده از حساب کاربری خود در شبکه Xbox Live (ایکس باکس لایو) نسبت به تجربه بتای فنی بازی State of Decay 2 اعلام آمادگی کنند.

بازی State of Decay 2 در تاریخ ۲۲ مه (۱ خرداد) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی در دو نسخه عادی و Ultimate در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد که به تر‌تیب با قیمت ۳۰ و ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. خریداران نسخه Ultimate، علاوه بر دسترسی پیش از موعد در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت)، بازی State of Decay: Year One Survival Edition را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این دو نسخه، کمپانی مایکروسافت یک نسخه کالکتور ۷۰ دلاری در نظر گرفته است که فاقد بازی است و تنها آیتم‌های فیزیکی همچون ماسک زامبی و قاب فلزی را شامل می‌شود.

بازی State of Decay 2 یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است که همانند بازی Sea of Thieves، همزمان با عرضه جهانی در دسترس کاربران سرویس Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) قرار خواهد گرفت. با پرداخت هزینه ماهیانه این سرویس که از آن به عنوان «نتفلیکس» بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود، طیف گسترده‌ای از بازی‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که می‌توانید بدون صرف هیچ هزینه اضافه‌ای، اقدام به دریافت و تجربه بازی‌ها کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده