نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Saints Row 2 به سرویس Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شد

دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند با استفاده از سرویس Backward Compatibility، بازی Saints Row 2 را تجربه کنند.

امسال دهمین سال انتشار بازی Saints Row 2، ساخته‌ی مشهور کمپانی THQ، است. حال کمپانی مایکروسافت برای یادبود این موضوع می‌خواهد بازی را در دسترس کسانی که دوست دارند دوباره آن را تجربه کنند قرار بدهد.

در جدیدترین اخبار بازی دریافتیم که شرکت THQ با انتشار یک بیانیه، ورود بازی Saints Row 2، ساخته‌ی اکشن-جهان‌باز کمپانی Volition و THQ، به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان را تایید کرده است. حال به لطف انجام شدن این مهم، کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند این بازی را تجربه کنند. با توجه به ورود بازی به سرویس مذکور، کاربران می‌توانند از دیسک‌های قدیمی آن برای اجرا کردنش روی ایکس‌باکس وان استفاده کنند.

مجموعه Saints Row در سال‌های اخیر بسیار آرام و بی سر و صدا ظاهر شده است. انتشار Saints Row IV در سال ۲۰۱۳ و Agents of Mayhem در سال گذشته، آخرین فعالیت‌های این مجموعه طی این چند سال بوده است. بازی Agents of Mayhem نقدهای چندان مثبتی دریافت نکرد و فروش خوبی هم نداشت؛ در نتیجه نباید از بازگشت کمپانی THQ Nordic در آینده‌ای نزدیک به این مجموعه متعجب شد.

اگر می‌خواهید Saints Row 2 را با ایکس‌باکس وان‌تان تجربه کنید و دیسک آن را در اختیار ندارید، باید آن را به صورت دیجیتالی و با قیمت ۹.۹۹ دلار از فروشگاه Xbox Marketplace خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده