نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

اطلاعات جدیدی از محتوای تازه بازی GTA Online منتشر شد

به‌تازگی دو پیام توییت از طرف پیج رسمی شرکت راک‌استار منتشر شده‌اند که احتمالا به عرضه‌ی محتوای تازه برای بخش چند‌نفره‌ی بازی Grand Theft Auto V اشاره دارند.

به‌نظر می‌رسد که محتوای تازه‌ای برای بخش چند‌نفره‌ی بازی Grand Theft Auto V در راه است و در همین راستا امروز دو پیام توییت از طرف شرکت راک استار منتشر شده است که نام چهار مورد از هنرمندان موزیک الکترونیک را نشان می‌دهند: Solomun ،Tale of Us ،Dixon و Black Madonna.

در نگاه اول، به‌نظر می‌رسد که این اسامی به موزیک‌های تازه‌ای که قرار است به GTA Online اضافه ‌شوند اشاره دارند. حال معلوم نیست که این موسیقی‌ها در ایستگاه‌های رادیویی فعلی بازی پخش خواهند شد یا راک‌استار اضافه کردن ایستگاه‌های رادیویی تازه را نیز در دستور کار قرار داده است. در همین راستا پیش‌تر این استودیو ایستگاه رادیویی Frank Ocean را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ (آذرماه سال ۱۳۹۶) به بازی اضافه کرده بود که همین موضوع احتمالات مذکور را تقویت می‌کند.

Rockstar Tweets

تصاویر منتشر‌شده در توییتر

یکی دیگر از شایعات به آپدیتی در مورد کلوب شبانه در بازی اشاره دارد که به شما اجازه‌ی مالکیت یکی از این کلوب‌ها برای کسب درآمد بیشتر را می‌دهد. البته هنوز هیچ مدرکی دال بر تایید این شایعه منتشر نشده است و تنها منبع آن توییت یکی از کاربران توییتر با نام Yan2295 است.

البته با توجه به این موضوع که شرکت‌ راک‌استار همواره و در رویه‌ای منظم در حال عرضه‌ی آپدیت‌های بعضا قابل توجه برای بازی GTA Online بوده است به‌هیچ عنوان عرضه‌ی محتوای تازه (از جمله موارد مذکور) برای این بازی دور از انتظار نیست. در حقیقت می‌توان گفت که این نکته خود یکی از دلایل موفقیت چشم‌گیر این بازی در طول این سال‌ها قلمداد می‌شود.

در گزارش مالی اخیر این شرکت، استراوس زلنیک (Strauss Zelnick) مدیرعامل کمپانی Take-Two به برنامه‌های آینده‌ی این کمپانی برای اضافه کردن محتوای هرچه‌ بیشتر به GTA Online اشاره کرد. در حالی که بنا بر آمار‌ها بازی GTA Online درآمد زیادی از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای این کمپانی به ارمغان آورده است زلنیک تاکید کرد که به نظر این شرکت، GTA Online در سال جاری عملکرد متعادل‌تری در این زمینه خواهد داشت. صد‌البته با توجه به نزدیک بودن عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 در مهرماه سال جاری، این سخن نیز مطلب غافلگیر‌کننده‌ای تلقی نمی‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده