نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

در فصل هفت سریال Arrow احتمالا شاهد معرفی بلو بیتل خواهیم بود

براساس گزارش‌های جدید، در فصل جدید سریال ارو (Arrow) ما شاهد شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود که مهم‌ترین آن‌ها کاراکتر تد کورد، ملقب به بلو بیتل است.

به‌تازگی اعضای تیم تولید فصل هفتم سریال Arrow (ارو) در حال اضافه کردن شخصیت‌های جدید مربوط به این فصل هستند. در این میان نکاتی وجود دارد مبنی بر اینکه احتمالا ما در این فصل شاهد پیوستن شخصیت تد کورد ملقب به بلو بیتل به جمع دیگر شخصیت‌ها خواهیم بود. از طرف دیگر، به نظر می‌رسد که قرار است دو شخصیت جدید دیگر هم به این مجموعه اضافه شوند که می‌توانند هر کاراکتر دیگری که در دنیای دی سی کامیکس خلق شده است، باشند.

شخصیت تد کورد توسط استیو دیتکو و زیر نظر کمپانی چارلتون کامیکس (Charlton Comics)، آن هم در سال ۱۹۶۶ خلق شده است. تد کورد یک مخترع بااستعداد و درخشان و از طرف دیگر یک ورزشکار بسیار خوب به حساب می‌آمد. او از استعدادهای خود برای مبارزه با جرم و جنایت استفاده کرد و لقب بلو بیتل را به خود اختصاص داد. مدت‌ها بعد یعنی در اواسط دهه ۱۹۸۰، کمپانی دی‌سی کامیکس حق و حقوق این شخصیت را از آنِ خود کرد. کمپانی دی‌سی پس از تکمیل کردن این کاراکتر، بعد از جریانات «بحران در زمین‌های بی‌نهایت»، او را تبدیل به یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای کمیکی خود کرد. مدتی از حضور تد کورد در دنیای کمیکی گذشته بود که او تبدیل به یکی از اعضای جدید لیگ عدالت شد و رابطه طولانی مدتی را با شخصیت دیگری به نام بوستر گلد برقرار کرد. گزارش اضافه شدن شخصیت‌های جدید توسط سایت خبری هشتگ شو منتشر شد. اگرچه در این اطلاعیه اصلا به طور مستقیم به نام شخصیت تد کورد اشاره نشده (معمولا موضوعی بسیار معمولی برای پروژه‌های محبوب است)، اما خصوصیاتی که از این کاراکتر منتشر شده، شباهت بسیار زیادی به تد کورد در کتاب‌های کمیک دارد؛ آن هم در چندین مورد مختلف. این شخصیت جدید اینگونه توصیف شده است:

یک مرد سفید پوست. سن او در اواسط دهه ۳۰. یک کارآفرین بسیار باهوش و حرفه‌ای در زمینه تکنولوژی که در طول زندگی خود دچار مشکلات زیادی شده و غم از دست دادن‌های زیادی را متحمل شده است که سعی در پنهان کردن آنها دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا در ارتباط برقرار کردن با دیگران و تشکیل یک رابطه‌ی جدید، دچار مشکل شود.

جالب است بدانید که در طی فصل سوم سریال ارو، سازندگان برنامه‌هایی داشتند که تد کورد را در دنیای ارو ورس معرفی کنند. متاسفانه مثل اینکه در آن زمان آنها برای وارد کردن این شخصیت در این دنیای مشترک تلویزیونی به مشکل خورده بودند. به همین دلیل آنها روی کاراکتر دیگری سرمایه‌گذاری کردند و ری پالمر ملقب به اتم را به داستان آوردند؛ کسی که برای مدت کوتاهی با فلیسیتی اسموک همکار بود و بعد از مدتی وارد یک رابطه عاشقانه با او شد.

emiko queen

شخصیت دیگری که به نظر می‌رسد قرار است به این مجموعه اضافه شود، «کونومی رودز» است. زنی که در اواخر دهه ۲۰ یا اوایل دهه ۳۰ خود به سر می‌برد. وی در گذشته از متخصصین امور ارتشی و همچنین مبارزان خیابانی به حساب می‌آمد. او به طور خاص به عنوان یک زن دو رگه‌ی ژاپنی و سفید پوست توصیف شده است؛ «یک مبارز بسیار قدرتمند که در نهایت مسیرش به قهرمانان شهر استار سیتی برخورد می‌کند.» از طرف دیگر، این اشاره مستقیم به دو رگه بودن کاراکتر، این حدس و گمان را در ذهن به وجود می‌آورد که ممکن است شخصیت «امیکو کوئین» معرفی شود؛ خواهر ناتنی اولیور کوئین که در واقعیت فعلی دی‌سی کامیکس، با نام رد ارو شناخته می‌شود.

البته حدس و گمان‌های دیگری هم وجود دارد که ممکن است کونومی، لیدی شیوا باشد؛ یک متخصص هنرهای رزمی که از مرگبارترین مبارزان دنیای دی‌سی کامیکس محسوب می‌شود؛ شخصیتی که تا به این لحظه به طرز مرموزی در داستان و افسانه‌ی ارو غیبت داشته است؛ زیرا او مدتی بسیار طولانی با تیم League of Assassins در ارتباط بوده است. یکی دیگر از شخصیت‌هایی که قرار است به این فصل اضافه شود، با نام «جسی بوودن» شناخته می‌شود؛ یک زن سفید پوست و پلیس تازه‌کار که به نیروی اداره پلیس شهر استار پیوسته است. او به‌شدت مصمم است که به هر طریقی، پارتیزان‌های شهر را شکست دهد و دستگیر کند.

با این اوصاف، تا زمانی که اسامی این شخصیت‌ها توسط خود سازندگان اعلام نشود، به نظر می‌رسد که این حدس و گمان‌ها تا پایان تابستان به درازا بکشد. البته تا به همین لحظه هم مشخص است که این شخصیت‌ها، به نوبه‌ی خود مشکلات زیادی را به وجود خواهند آورد.

فصل هفتم سریال ارو از پاییز سال جاری میلادی، در روزهای دوشنبه در شبکه The CW به روی آنتن خواهد رفت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده