نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زوم کست: اجرای بازی های جدید با رزولوشن 1080p روی پی سی با بودجه محدود

در جدیدترین زوم‌کست زومجی، سری زدیم به دنیای سخت‌افزار و یک رایانه شخصی با بودجه محدود معرفی کردیم که توانایی اجرای بازی‌ها با رزولوشن 1080p و نرخ فریم بالا را دارد.

یکی از سوالاتی که همیشه برای کسانی که قصد دارند یک رایانه شخصی تهیه کنند، مطرح است، این است که چه قطعاتی توانایی اجرای بازی‌ها با رزولوشن فول اچ دی و نرخ فریم بالا را دارند. در جدیدترین زوم‌کست زومجی، این مساله را بررسی کرده‌ایم و یک رایانه شخصی‌ معرفی کردیم که با بودجه محدود می‌تواند بازی‌های روز، جدید و با گرافیک بالا را با تنظیمات گرافیکی متوسط و رو به بالا و با نرخ فریمی بالا اجرا کند.

در این زوم‌کست، علاوه بر معرفی قطعاتی که شما برای خرید این رایانه نیاز دارید، تعدادی از بازی‌های چالش برانگیز برای کارت‌های گرافیکی را روی این سیستم آزمایش کردیم و نتایج آن را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. نتایجی که به شما نشان می‌دهد برای یک تجربه خوب و مناسب گیمینگ، نیازی نیست که هزینه‌های هنگفتی متحمل شوید و می‌توانید با یک بودجه محدود، رایانه شخصی مخصوص بازی‌ای تهیه کنید که بتواند از پس بازی‌های جدید و با گرافیک بالا و با نرخ فریمی بسیار مناسب برآید. اگر می‌خواهید بدانید که این پی سی گیمینگ چه مشخصاتی دارد و تا چه حد توانسته انتظارات ما به‌عنوان یک گیمر را برطرف کند، با زومجی و تماشای این زوم‌کست همراه باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده