نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰

بازی های رایگان ماه ژوئن ایکس باکس لایو گلد فاش شدند

در حالی که هنوز مایکروسافت رسما بازی‌های رایگان ماه ژوئن ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام نکرده است، یک سایت آلمانی اسامی این بازی‌ها را فاش کرده است. 

در آخرین روز‌های ماه می هستیم و این، بدین معنی است که مایکروسافت و سونی باید به‌زودی اسامی بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد و پلی‌استیشن پلاس را برای ماه آینده اعلام کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که Microsoft هنوز رسما اسامی بازی‌های رایگان ماه ژوئن را اعلام نکرده است، نسخه آلمانی سایت ایکس باکس وایر که سایت بسیار معتبری هم به‌شمار می‌رود، اسامی این بازی‌ها را فاش کرده است. 

با توجه به اطلاعات ارائه‌شده در این سایت، طبق معمول در ماه ژوئن هم شاهد چهار بازی رایگان برای ایکس باکس لایو گلد خواهیم بود که دو مورد از این بازی‌ها مخصوص ایکس باکس وان و دو مورد هم مخصوص ایکس باکس 360 هستند. البته بازی‌های Xbox 360، مثل همیشه از طریق Backward Compatibility روی Xbox One هم قابل اجرا خواهند بود. 

ایکس‌باکس وایر آلمان دو بازی رایگان ایکس‌باکس وان در ماه ژوئن را Assassin's Creed Chronicles: Russia و Smite Gold Bundle اعلام کرده است. اولی یک نسخه ۲ و نیم بعدی از سری اسسینز کرید یوبی‌سافت است که وقایع آن در روسیه جریان دارند و باندل طلایی اسمایت هم یک باندل پولی برای بازی رایگان Smite است که ۲۰ خدا و تعداد زیادی محتویات دیگر را به آن اضافه می‌کند. 

در طرف دیگر، مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد روی ایکس‌باکس 360، در ماه ژوئن قادر به تجربه دو بازی Sonic & All-Stars Racing Transformed و Lego Indiana Jones 2: The New Adventures خواهند بود. البته طبق رسم همیشگی مایکروسافت، این بازی‌ها در بازه خاصی از ماه در دسترس قرار خواهند گرفت که در لیست زیر، می‌توانید زمان دقیق در دسترس بودن آن‌ها را هم مشاهده کنید:

ایکس باکس وان:

  • Assassin's Creed Chronicles: Russia (از ۱۱ خرداد تا ۹ تیر)
  • Smite Gold Bundle (از سس ۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر)

ایکس‌باکس 360: (قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان از طریق Backward Compatibility)

  • Sonic & All-Stars Racing Transformed (از ۱۱ خرداد تا ۲۵ خرداد خرداد)
  • Lego Indiana Jones 2: The New Adventures (از ۲۶ خرداد خرداد تا ۹ تیر) 

پس از اعلام رسمی اسامی بازی‌های رایگان ژوئن توسط مایکروسافت، این پست با تغییرات احتمالی به‌روز خواهد شد. نظر شما در مورد بازی‌های رایگان ژوئن چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده