نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Ant-Man and The Wasp

مارول استودیو تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

ماه گذشته، مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدیدی از این فیلم مورد انتظار تابستان امسال منتشر شده است. حدود یک ماه دیگر فیلم Ant-Man and The Wasp به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال به نظر می‌رسد که مارول در حال افزایش تمرکز تبلیغات خود روی دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) است. در این تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدید از جمله تصاویر جدیدی از شخصیت شرور و منفی گوست هستیم. همچنین در طول این ویدیو، انت من به‌همراه واسپ و دکتر هنک پیم در حال برنامه‌ریزی برای شکست دادن گوست و متوقف کردن آن مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Ant-Man and the Wasp که فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده