// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Motif

بازی موبایل Motif اثر مینیمالیستی جذابی است که طراحی هنری جالبی دارد و علاقه مندان حرفه‌ای سبک پازل را راضی می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Motif را می‌توان اثری دانست که روح هنری جذابی را در خودش پرورانده است و با داشتن یک سبک معمایی جذاب، تجربه جالب و چالش برانگیزی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این بازی در سطوح بسیار متنوع و درگیر کننده ارائه شده است و آن‌قدر چالش و سختی دارد که حتی تیزهوش ترین افراد نیز، باید تمرکز بالایی در مراحل سخت آن داشته باشند.

گیم پلی این بازی آیفون بدین صورت است که باید ابتدا تمرکز بالایی را داشته باشید و سپس با توجه به موتیف‌هایی که به شما داده می‌شود، بتوانید مشابه آن را در روی محیط داده شده، پیاده سازی کنید و با موتیف الگو مطابقت بدهید. چنین روندی تا انتهای بازی ادامه پیدا می‌کند و شما در ابتدا یک‌سری مراحل را که صرفا جنبه آموزشی دارند و به شدت ساده هستند طی می‌کنید. رفته رفته موتیف‌هایی که روی صفحه الگو ظاهر می‌شوند، جنبه سخت‌تری پیدا می‌کنند و باید تمرکز بازیکن رفته‌رفته بیش‌تر شود و بتواند روی ریزترین جزئیات دقیق شود. بازی واقعا چالش‌های سختی دارد و آن‌دسته از بازیکنان را که علاقه مند به بازی‌های فکری سخت هستند راضی کند. در این زمینه بازی از چند الگوی هنری بهره گرفته است و در طراحی این عناصر، خلاقیت زیادی را به کار برده است. این بازی را می‌توان یک اثر مینیمالیستی جالب دانست که در کنار خلق معماهای جذاب، توانسته است روح هنری جذابی را در پس تجربه بازی ارائه کند.

motif
motif
motif

گرافیک ساده و بی‌آلایشی را در بازی شاهد هستیم که با موسیقی جذاب همراه شده است. این موسیقی تمرکز بازیکنان را بهتر می‌کند و سبب می‌شود که با حواس جمع‌تری، امکان تمرکز روی موتیف‌ها را داشته باشد. آرامشی که این بازی القا می‌کند، واقعا تحسین برانگیز است و وقتی خود بازی، نیاز به تمرکز بالایی در قرار دادن موتیف‌ها در محیط دارد، باید هم چنین آرامش و سکوتی در بازی حکم فرما باشد. راز موفقیت بازیکنان در مراحل سخت بازی، توجه به ریزترین جزئیات موتیف الگو و مشاهده تفاوت‌هایی است که طرح ساخته شده توسط شما، با موتیف الگو دارد. اگر بتوانید ابتدا به کلیت الگوها و سپس به ریزه‌کاری‌ها توجه کنید، متوجه خیلی از تفاوت‌ها خواهید شد و موفقیت در انتظار شما خواهد بود.

بازی Motif از ساده‌ترین مراحل که بیش‌تر جنبه آموزشی دارند شروع می‌شود و به سخت‌ترین آن‌ها، که حل‌شان شاید تا ماه‌ها طول بکشد، می‌رسد

تکه‌هایی که در این بازی پازل موبایل به شما داده می‌شوkد محدود هستند و موتیف کلی را شامل می‌شوند. این قطعه‌های داده شده، در ابتدا واقعا شبیه به موتیف الگو هستند، اما با سخت‌تر شدن مراحل، مشاهده خواهید کرد که کمی مطابقت دادن آن با موتیف الگو، سخت می‌شود. شما باید به تعداد قطعه‌هایی که به شما داده می‌شود توجه داشته باشید و همواره با توجه شماره تکه‌های محیطی، اقدام به قرار دادن این تکه‌ها در جای درست کنید. این محیط به صورت متفاوتی تقسیم می‌شود و روند قرار گرفتن قطعه‌های موتیف در آن، مرتبا تعییر می‌کند. باید مکان درستی را روی صفحه بازی انتخاب کرده و طوری قرینه بودن را رعایت کنید تا در نهایت، همه قطعه‌ها روی‌هم بیوفتند و بتوانند شکل اصلی را توجیه کنند. حین این روند لزوم کنترل دقیق انگشتان و داشتن تمرکز، دو نکته بسیار مهم خواهد بود.

motif
motif
motif
حتی اگر از تیزهوش‌ترین افراد هم باشید، بازهم چالش‌های سخت و نفس گیر در بازی، ذهنتان را منفجر خواهد کرد

این اثر را می‌توان یک سفر هنری دانست که سرشار از چالش‌های سخت و طاقت فرسا است و تنها علاقه مندان به این سبک را تا انتها با خود به همراه خواهد کرد. آگاهی بالا و استعداد هنری منحصربه‌فرد، دو قابلیت مهمی هستند که فرد باید داشته باشد. ۲۰۰ سطح متنوع در بازی، نوید یک بازی چالش برانگیز را می‌دهد که احتمالا تجربه طولانی در انتظار بیش‌تر بازیکنان خواهد بود. بازی از لحاظ بصری می‌تواند لحظات خیره کننده‌ای داشته باشد و برای تیزهوش ترین افراد و افرادی که دارای روح هنری هستند، بسیار منحصربه‌فرد تلقی شود.

بازی Motif اثر جذاب و مینیمالی است که چالش‌های معمایی بسیار جالبی را برای افراد تیزهوش در نظر گرفته است و مراحل سخت و متنوعی را در خودش دارد. بخش بزرگی از بازی را المان‌های هنری تشکیل می‌دهند و به همین دلیل هم، نمی‌توان تاثیر گرافیک و موسیقی را در آن نادیده گرفت. در واقع با یک اثر جمع و جور هنری طرف هستیم که با وجود ایده ساده و تکراری، توانسته است سخت‌ترین چالش‌ها را برای افرادی که روح هنری دارند، تدارک ببیند. این بازی را می‌توانید از اپ استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون Motif


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده