نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ احتمالی انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک Halloween مشخص شد

جیسون بلوم، تهیه کننده فیلم مورد انتظار هالووین (Halloween) در طی توییت جدید خود اعلام کرد که اولین تریلر این اثر احتمالا اوایل ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

براساس گزارشی جدید، به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد، اولین تریلر فیلم Halloween در آینده‌ای نزدیک منتشر شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیسون بلوم، تهیه کننده جدیدترین قسمت سری هالووین، در طی توییت جدید خود یک تاریخ احتمالی را برای انتشار اولین تریلر این فیلم ترسناک و اسلشری اعلام کرد. جیسون بلوم این تاریخ را در پاسخ به سوالات طرفداران اعلام کرد زیرا به نظر می‌رسد که طرفداران از این موضوع ناراحت هستند و اعتقاد دارند از آنجایی که ۵ ماه دیگر قرار است این اثر به روی پرده سینماها برود، دیگر واقعا وقت آن رسیده که عوامل، به فکر تبلیغات باشند و تریلری را منتشر کنند. جیسون بلوم در طی توییت خود اینگونه صحبتش را اعلام کرد:

من می‌خوام به طرفدارای سری فیلم هالووین اطمینان بدم که ما صدای شما و خواسته‌هاتون رو می‌شنویم. ما تا امروز نظرات شما رو خوندیم. به شما قول میدم که اوایل ماه ژوئن، زمان بسیار خوبی برای شما خواهد بود؛ یا شاید بهتر است بگم برای بخش زیادی از شما.

با اینکه فیلمبرداری جدیدترین قسمت سری فیلم هالووین ماه فوریه سال جاری میلادی به پایان رسیده است، اما به طرز عجیبی اطلاعات جزئی این اثر زیر غل و زنجیر قرار دارد و هیچ تصویر یا تیزر کوتاهی از این فیلم ترسناک اسلشری منتشر نشده است. در طی هفته‌ی جاری، کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز خلاصه رسمی‌ای از این اثر منتشر کرد. براساس خلاصه‌ای که توسط این کمپانی منتشر شده، قرار است تمامی اتفاقاتی که در طی تمامی این دنباله‌ها رخ داده نادیده گرفته شود. با این اوصاف، قرار است فیلم اصلی این مجموعه که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد، به عنوان معیار و مرکز توجه قرار بگیرد. در طی ماه گذشته، ما شاهد انتشار اولین پوستر رسمی این اثر بودیم که در مرکز آن مایکل مایرز قرار داشت که همان ماسک نمادین و معروف را بر صورت خود گذاشته بود.

داستان جدیدترین قسمت سری فیلم هالووین مربوط به ۴۰ سال بعد از داستان اولین قسمت خواهد بود. این اثر توسط دیوید گوردن گرین کارگردانی شده است. همچنین دنی مک‌براید و جف فردلی نویسندگی فیلمنامه این اثر ترسناک را برعهده داشتند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز، ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، مایلز رابینز، دیلن آرنولد، درو شاید، راب نیتر، ریان ریس و ویل پاتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بلوم هاوس وظیفه ساخت فیلم Halloween را بر عهده دارد و کمپانی یونیورسال نیز مسئولیت انتشار این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Halloween قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده