// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Racing Horizon: Unlimited Race

Racing Horizon: Unlimited Race یک بازی مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی با گرافیک بالا و ماشین‌های متنوع در محیط‌ها و شرایط مختلف است. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

تجربه بازی‌های اتومبیل‌رانی همیشه از هیجان انگیزترین سبک‌های دنیای بازی بوده است. در بین بازی های اندروید و iOS نیز بازی‌هایی مثل Asphalt 8 یا Real Racing 3 هم از پرطرفدارترین و معروف‌ترین بازی‌ها به حساب می‌آیند. Racing Horizon: Unlimited Race هم یکی از بازی‌های با کیفیت مسابقه‌ای است که در اپ‌استور و پلی‌استور با میانگین امتیاز ۴ ستاره از ۵ به طور رایگان قابل دسترسی است. با وجود رایگان بودن بازی محتوای آن بسیار زیاد و متنوع است و پس از گذشت زمان، بازی یک‌نواخت نخواهد شد. ساخته‌ی استودیوی Rooster Games با طراحی‌های نزدیک به واقعیت و گرافیک بصری چشم نواز، از جمله بهترین بازی‌های مسابقه‌ای از این حیث به شمار می‌رود.

Racing Horizon: Unlimited Race

بازی RH: Unlimited Race گیم‌پلی بسیار روان و لذت بخشی دارد و به خوبی برای اکثر دستگاه‌های میان‌رده یا پایین‌رده بهینه سازی شده است. وجود کنترل‌های متفاوت باعث شده تا تمامی بازیکنان هر طور که راحت هستند به انجام بازی بپردازند. امکان استفاده از حسگرهای حرکتی گوشی‌های هوشمند یا کلید‌های لمسی برای بازیکنان فراهم شده و در همه‌ی حالت‌ها کنترل اتومبیل به خوبی و بدون ایراد انجام می‌پذیرد. در بازی ۵ حالت مختلف نیز وجود دارد که هر کدام در محیط‌های متنوع و با قوانین خاص خود قابل بازی هستند. حالت‌هایی مانند تعقیب و گریز از دست پلیس یا رانندگی آزاد و بدون قانون، به بازی هیجان و ارزش تکرار بالایی داده‌اند. ماشین‌های بازی نیز بسیار به‌روز و پرطرفدار هستند و با انجام ماموریت‌ها و به دست آوردن پول داخل بازی می‌توان آنها را خرید. البته که هر چه ماشین مورد علاقه شما مانند مرسدیس بنز یا لندورر گران‌ قیمت‌تر باشد باید زمان بیشتری را صرف انجام ماموریت‌های بازی کنید و پول لازم برای آزاد کردن آنها را به دست بیاورید. در حالت‌های مختلف بازی همیشه ماشین‌هایی که در مسابقه نیستند و به نوعی ترافیک محسوب می‌شوند هم به سختی بازی اضافه می‌کند و در هر حالت چالش‌هایی خاص را به بازی آورنده‌اند.

Racing Horizon: Unlimited Race

گرافیک زیبا در کنار گیم‌پلی پر جزییات و صداگذاری دقیق تجربه RH: Umlimited race را بسیار به واقعیت نزدیک کرده است

گرافیک بازی به طور کلی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و بین بازی‌های موبایل از لحاظ بصری چشم نواز و زیبا به نظر می‌رسد. فیزیک ماشین‌ها نیز خوب و سنگین طراحی شده است و هنگام تغییر مسیر در سرعت‌های بالا به خوبی وزن ماشین و سرعت آن احساس می ‌شود. افکت‌های تصویری برای شرایط آب و هوایی مختلف یا شهر‌های متفاوتی که در آن مسابقات برگزار می‌شود به خوبی طراحی شده و برای بازیکنان لحظات لذت بخشی را رقم می‌زند. مسیرها نیز از جزییات خوبی برخوردار هستند که با توجه به بی‌انتها بودن بازی در بعضی حالت‌ها بسیار خوب و لازم هستند.

 از طرفی صداگذاری بازی نیز بسیار دقیق و با جزییات بالا انجام شده که در کنار گیم‌پلی خوب و گرافیک بالای بازی به واقعی‌تر شدن بازی کمک بسیاری می‌کند. صدای موتور اتومبیل‌ها یا استفاده از توربو در هر ماشین به طور دقیق انجام شده و سازندگان در این زمینه بسیار خوب کار کرده‌اند.

Racing Horizon: Unlimited Race

برای انجام بازی به جز اتومبیل‌های زیبا و حالت‌های مختلف، زوایای متفاوتی برای دوربین نیز در نظر گرفته شده است. در نمایی که از داخل اتومبیل به انجام مسابقات می‌پردازید جزییات داخلی ماشین‌ها بسیار خوب طراحی شده و برای علاقه‌مندان به دنیای اتومبیل‌ها این نما بسیار جذاب خواهد بود.  امکان بازی به صورت چند نفره و آنلاین نیز در بازی گنجانده شده که در صورتی که به اینترنت پایدار دسترسی داشته باشید مسابقات جذابی را در آن می‌توان تجربه کرد. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان دیگر در این بازی ‌هم تبلیغات ویدیویی که بخش جدانشدنی این روز‌های دنیای گیم در پلتفرم موبایل هستند حضور پر رنگی دارند. اگر از طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین سواری هستید، Racing Horizon: Unlimited Race را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آيفون Racing Horizon: Unlimited Race


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده