// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Land Crashers

بازی موبایل Land Crashers یک بازی مزرعه داری با سبکی متفاوت است که این‌بار مبارزه و مراقبت از مزرعه در برابر موجودات غیرطبیعی، وظیفه بازیکنان خواهد بود. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Land Crashers اثر جذابی در سبک مدیریتی است که استودیو Kolibri Studios Oy خلاقیت خاصی در طراحی آن به خرج داده و با به کار بردن یک حالت اکشن، چالش‌های جدیدی را به این اثر اضافه کرده است. بازی از جنبه‌های مختلفی عالی کار شده است و با داشتن شخصیت‌های متنوع، تجربه بازی را برای روزهای طولانی، ارزشمند می‌کند.

در تجربه گیم پلی این بازی آیفون، باید به صورت استراتژیک کنترل مزرعه خود را داشته باشید و با به کار بردن سیستم‌های دفاعی متنوع، از نابودی مزرعه توسط دیگر مهاجمین جلوگیری کنید. تجربه این بازی، به مانند بازی های آنلاین و استراتژیکی نظیر کلش آو کلنز، بسیار نوآورانه و جذاب احساس می‌شود. موجودات وحشتناک زیادی در بازی حضور دارند و همگی سعی در نابودی سرزمین‌تان دارند. حفاظت از مزرعه در بالاترین اولویت خود قرار دارد و بدین ترتیب شما بازیکنان باید با اتخاذ تصمیم‌هایی بتوانید بهترین عملکرد خود را داشته باشید و مزرعه خود را در برابر حجم بزرگی از حمله‌ها، مصون نگه دارید. این موجودات هر کدام دارای قدرت خاصی هستند و می‌توانند از جنبه‌های مختلف به مزرعه شما آسیب برسانند.

Land Crashers

گرافیک این بازی مدیریتی موبایل، حالت و طراحی مشابه با بازی‌های هم سبک خود دارد و بنابراین یک حالت تکراری را در طول بازی حس خواهید کرد. طراحی دشمنان با اشکال خنده‌داری صورت گرفته است و به همین خاطر یک حس شادابی خاصی در بازی، مخصوصا زمانی که این موجودات حمله می‌کنند، ایجاد می‌شود. کنترلر بازی نقش بزرگی در نبردها ایفا می‌کند و با توجه به حالت‌های مبارزاتی مختلف، هر بازیکن باید نیروهای خود را به خوبی بشناسد و با تمرکز روی تمام بخش‌ها، همه برجک‌ها و سربازان خود را به کار بگیرد. وجود چنین کنترل روانی، باعث می‌شود که بازی از دیدگاه‌های مختلف سرگرم کننده باشد و بازیکن علاوه بر تجربه یک بازی مدیریتی و استراتژیک ناب، نبردهای اکشن فوق العاده‌ای را نیز داشته باشد.

مینی گیم‌ها، بخش فرعی جذابی هستند که در کنار بخش اصلی خودش می‌درخشند

اما مینی گیم‌های سرگرم کننده، یکی از بخش‌های مهم بازی را تشکیل می‌دهد. در این زمینه شاهد طراحی جالب بازی‌ها، برای به‌دست آوردن سکه‌های بیش‌تر هستیم. ساختمان‌ها و نیروهایی که شما در اختیار دارید، به آپدیت‌های متعدد نیاز دارند تا بتوانند در برابر حملات مقاومت کنند و شانس بالاتری را برای پیروزی داشته باشند. این ساختمان‌ها، هر کدام کارایی خاصی دارند و برای تولید اجناس خاصی می‌توانند به کار برده شوند. اما مهم‌ترین آنها، ساختمان‌های ارتش و واحدها هستند که باید توجه خاصی به آنها داشته باشید و نیروهای قدرتمند با سلاح‌های متنوع را همواره در اطراف مزرعه خود داشته باشید. این نیروها و سلاح‌ها، قابلیت آپدیت شدن دارند و می‌توانند عملکرد بهتری برای دفاع داشته باشند.

Land Crashers

بخش کنترلی جذاب بازی، امکان دفاع تنگاتنگ با موجودات عجیب و غریب بازی را ممکن می‌کند

اگر بخواهیم نگاهی به دشمنان بازی بیاندازیم، زامبی‌های گرسنه و خون آشام‌هایی را می‌بینیم که می‌توانند لحظه به لحظه برای شما مشکل ساز شوند. چنین حملاتی باعث می‌شود که صرفه جویی در مصرف طلاها، امری اجتناب ناپذیر شود و برای موفقیت ضروری باشد. موجودات غول پیکر سبز رنگ و اژدهایان قرمز رنگ، از دیگر دشمنان شما هستند که البته هر کدام قابلیت و قدرت خاصی در ضربه زدن دارند.  هرچه قدر که تعداد برج‌های دفاعی بیش‌تر باشد، شانس دفاع موفقیت‌ آمیز بازیکنان نیز بیش‌تر خواهد بود. با افزایش سطح خود، تنوع در زمینه سلاح‌ها و تله‌ها را مشاهده می‌کنید که در میزان حمله و شانس موفقیت‌شان نقش بزرگی دارند . این طراحی‌ها از خلاقیت سازندگان بازی نشات می‌گیرد و بنابراین بسیار جالب توجه جلوه می‌کند.

بازی Land Crashers اثر جذاب دیگری در سبک استراتژیک با المان‌های اکشن است. وجود المان‌های دفاعی و امکان استفاده از خلاقیت در زمینه مبارزات، بهترین بخش‌هایی هستند که هر بازیکنی برای لذت بردن از بازی، به آنها نیاز دارد. مینی گیم‌ها، بخش اضافی جالبی هستند که حتی در صورت کسل کننده بودن بخش اصلی، می‌توانند حکم پیش‌ران قدرتمندی برای تجربه مکرر بازی در روزهای آینده باشند. این بازی را می‌توانید اپ‌استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون Land Crashers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده