نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

وودی هارلسون نقشی کوتاه در فیلم Venom خواهد داشت

وودی هارلسون که صحبت از حضور او در فیلم Venom (ونوم) و ایفای نقش شخصیت کارنیج بود، در سخنانی اعلام کرد که نقشی بسیار کوتاه در این فیلم خواهد داشت.

وودی هارلسون در فیلم مورد انتظار کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures)، یعنی فیلم Venom (ونوم)، نقشی کوتاه خواهد داشت، اما به نظر می‌رسد این نقش کوتاه قرار است مقدمه‌ای برای حضور در دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های احتمالی مجموعهٔ ونوم باشد. زمان زیادی تا اکران فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز که برگرفته از کمیک است، نمانده و طرفداران پس از انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Venom، بی‌صبرانه منتظر تماشای ساختهٔ جدید سونی پیکچرز هستند. سونی پیکچرز علاقمند به خلق دنیایی سینمایی حول محور شخصیت ونوم است و پیش‌تر نیز همین کار را با شخصیت اسپایدرمن در فیلم‌های مجموعهٔ The Amazing Spider-Man (مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز) انجام داده بود و حتی شخصیت اسپایدی را به‌تازگی به دنیای سینمایی مارول نیز وارد کرده است. کمی این موضوع سبب بی‌برنامگی و درهم برهم شدن اوضاع شده است و اشخاصی که در استودیو مارول حضور دارند می‌گویند شخصیت ونوم ربطی به دنیای مارول ندارد، اما از طرفی دیگر شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه تام هالند، اسپایدرمن جدید سینما، نقشی کوتاه در فیلم ونوم یا فیلم‌های احتمالی بعدی این مجموعه خواهد داشت. این صحبت‌های دوپهلو معلوم نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و شاید با اکران فیلم، طرفداران به جوابی قطعی برسند.

این سؤالات تنها به حضور کوتاه شخصیت اسپایدرمن/پیتر پارکر در فیلم Venom مربوط نمی‌شود و در مورد یکی از شخصیت‌های شرور مجموعهٔ ونوم نیز صدق می‌کند. در گزارش‌های پیشین اعلام شده بود که شخصیت کارنیج در فیلم Venom حضور خواهد داشت؛ نه به‌صورت رسمی، اما بسیاری از اخبار از وودی هارلسون برای ایفای نقش احتمالی این شخصیت نام می‌بردند؛ اخباری که در نهایت درست بودند و این بازیگر هم تلویحاً حضور خود را در فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز، تأیید کرد.

Woody Harrelson Now You See Me 2

وودی هارلسون در مصاحبه با سایت کولایدر، در نهایت حضور خود را در فیلم Venom تأیید کرد، اما نگفت که چه نقشی را در این فیلم بر عهده خواهد داشت. این در حالی است که پیش از این چنین اعلام می‌شد که وودی هارلسون نقش شرور و منفی کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج را در فیلم Venom بازی خواهد کرد. وودی هارلسون در سخنانی کوتاه راجع به حضور خود در فیلم Venom چنین گفت:

من نقش کوتاهی در این فیلم دارم، اما در فیلم بعدی حضور (بیشتری)‌ خواهم داشت. این‌طور بگویم که فیلمنامهٔ فیلم بعدی را نخوانده‌ام، اما در هر صورت این حرف را می‌زنم و شانسی برای خود قائل می‌شوم.

وودی هارلسون تأیید کرد که نقشی کوتاه در فیلم Venom خواهد داشت و همین موضوع تا حدودی حقایق پیرامون شخصیت احتمالی این بازیگر در فیلم را روشن‌تر کرده است. به دلیل همین نقش کوتاه در فیلم است که سازندگان تصمیم گرفتند در تریلرها و معرفی و تبلیغ فیلم، وودی هارلسون حضور نداشته باشد. با توجه به این موضوع که این بازیگر در اواخر مراحل تولید فیلم Venom به لیست بازیگران این فیلم اضافه شده است، حضور کوتاه وی در فیلم منطقی به نظر می‌رسد. اما در هر صورت باید این موضوع را در نظر گرفت که شخصیت کارنیج جایگاه مهمی در دنیای ونوم دارد. ایده‌ای برای حضور این شخصیت در فیلم Venom مطرح شده است که این ایده را مرور می‌کنیم:

پاراگراف بعدی ممکن است پایان احتمالی فیلم Venom را اسپویل کند

.

.

.

ایدهٔ مطرح‌شده از این قرار است که ادی براک در انتهای فیلم Venom با شخصیت کلتوس کاسدی که قاتلی سریالی است، مواجه می‌شود و می‌بیند که بخشی از سیمبیوت به بدن این قاتل سریالی می‌چسبد و وی را تبدیل به شخصیت کارنیج می‌کند و این اتفاق سبب می‌شود در دنباله‌های فیلم Venom، شاهد تقابل دو شخصیت ونوم و کارنیج باشیم. این تصمیم سازندگان که شخصیت کارنیج، آنتاگونیست اصلی فیلم Venom نیست، شاید بسیاری از طرفداران را ناامید کند، اما از طرفی شاید سونی پیکچرز با قرار ندادن همهٔ تخم‌مرغ‌ها در یک سبد، تصمیم بدی هم نگرفته باشد و دنباله‌های این فیلم نیز چیزی برای ارائه داشته باشند. در مجموع به نظر می‌رسد نباید انتظار نسخهٔ سیمبیوت تام هاردی و وودی هارلسون را همزمان در فیلم Venom داشته باشیم.

 

پایان خطر اسپویل

 

وودی هارلسون در مصاحبه با سایت کولایدر، در نهایت حضور کوتاه خود را در فیلم Venom تأیید کرد، اما نگفت که چه نقشی را در این فیلم بر عهده خواهد داشت

در حال حاضر سونی مشغول کار روی اسپین‌آف‌های مرتبط با دنیای اسپایدرمن است، اما این مراحل را در سکوت کامل خبری پیش می‌برد و اطلاعات چندانی از پروژه‌های جدید در دسترس نیست. فیلم Venom را می‌توان اولین فیلمی دانست که قرار است دنیای سینمایی سونی را به طرفداران معرفی کند. بعد از این فیلم نیز تصمیم به ساخت فیلم‌ Silver and Black (سیلور و بلک) گرفته شد و کارگردانی این پروژه را به جینا پرینس بایدوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال) سپردند و شاید خیلی خوشبینانه مراحل فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده باشد. علاوه بر این دو فیلم، کمپانی سونی پیکچرز تصمیم به ساخت پروژه‌ای با عنوان Morbius the Living Vampire (موربیوس، خون آشام زنده) گرفت که بر اساس یکی از شخصیت‌های شرور و ضدقهرمان کتاب‌های کمیک مرد عنکبوتی و مارول است. این فیلم هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد؛ دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کمیک مبارزه کرده و حتی تا حدودی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است. حتی شایعاتی در مورد ساخت فیلم جداگانهٔ شخصیت محبوب میستریو (Mysterio) به گوش می‌رسد. چند روز پیش هالیوود ریپورتر (THR) در گزارشی اعلام کرد که مارول استودیو مذاکرات خود با جیک جیلنهال، بازیگر نامزد جایزه اسکار برای فیلم Brokeback Mountain (کوهستان بروکبک) را برای حضور و بازی در نقش شرور و منفی اصلی دنبالهٔ فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) آغاز کرده است؛ وی قرار است نقش میستریو را ایفا کند.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون به احتمال فراوان در نقش کارنیج، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه)، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بوده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهرماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود. لودویگ گورانسون، آهنگساز تحسین شده فیلم Black Panther (بلک پنتر)، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم مستقل شخصیت ونوم را بر عهده دارد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده