// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

گیم پلی یک‌ ساعته و جدید بازی Vampyr منتشر شد

استودیو بازی‌سازی دونت‌ناد، در نمایشی زنده در توییچ، گیم پلی تقریبا یک‌ساعته و بلندی را از گیم‌پلی بازی جدید خود یعنی Vampyr، به نمایش گذاشت.

سازنده‌ی بازی‌هایی همچون Life Is Strange و Remember Me، در اثر جدیدش که به واقع از بسیاری مناظر شباهتی با این دو بازی ندارد، می‌خواهد با یک اکشن نقش آفرینی جذاب و داستانی درباره‌ی پزشکی خون‌آشام، به شکل تازه‌ای تصمیمات بازیکنان خود را به چالش بکشد و از آن‌جایی که مدت‌ها است ما چشم‌مان به یک بازی نقش‌آفرینی خون آشام محور نیوفتاده، خود به خود این بازی برای‌مان از قبل نیز هیجان‌انگیزتر می‌شود. حالا، اگر در این روزها که تقریبا دیگر چیزی به عرضه‌ی اثر نمانده است، دل‌تان رویارویی با قسمت‌هایی دست‌نخورده از گیم‌پلی آن و دیدن بخش‌هایی گسترده از ساخته‌ی جدید دونت‌ ناد اینترتینمنت را می‌خواهد، این نمایش یک‌ساعته احتمالا برای‌تان، حکم چیزی شدیدا دوست‌داشتنی را داشته باشد. نمایشی که به سبب طولانی بودن آن، بهتر است همین‌جا صحبت را به پایان برسانیم تا هر کس که می‌خواهد، زودتر تماشای آن را آغاز کند.

دانلود از آپارات

در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد)، بازی Vampyr روی ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، منتشر خواهد شد. اثری که می‌تواند برای استودیوی دونت‌ناد که تا به امروز قدم‌های خوبی را برداشته، یک موفقیت دیگر را پدید بیاورد یا ثابت کند که آن‌ها هنوز به جایگاه ساخت چنین بازی‌های گسترده‌ای، نرسیده‌اند. با توجه به این نمایش یک‌ساعته و بلند، نظر شما درباره‌ی بازی چیست؟ فکر می‌کنید Vampyr، چگونه اثری از آب دربیاید؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده