// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

حمایت رئیس استودیو دایس از شخصیت‌های زن در بازی های ویدیویی

اسکار گابریلسن در جریان یک توییت از وجود شخصیت‌های قابل بازی زن در بازی‌های ویدیویی حمایت کرده است.

چندی پیش بود که بازی Battlefield 5 با انتشار یک ویدیو معرفی شد و در ادامه اطلاعات متعددی از گیم‌پلی و ساختار بازی در دسترس کاربران قرار گرفت. پس از مشاهده تریلر بازی، به این نکته پی بردیم که بازی Battlefield V دارای شخصیت زن است و در بخش چندنفره، می‌توانید آن‌ها را به عنوان شخصیت قابل بازی انتخاب کنید. حال عده‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و اسکار گابریلسن، رئیس استودیو دایس (EA Dice)، در این مورد صحبت کرده است.

طبق اخبار بازی منتشر شده، گابریلسن در جدیدترین توییت خود از حضور شخصیت‌های زن در بازی‌های ویدویی حمایت کرد و گفت:

تقریبا دو روز از معرفی بازی بتلفیلد 5 می‌گذره و می‌خوام بعضی از تفکراتم نسبت به عکس العمل‌های هواداران رو به‌اشتراک بگذارم. مطمئم که ما  چیزای هیجان انگیز زیادی ساختیم و بعضا سوال‌هایی در مورد بعضی از آن‌ها به‌وجود اومده.

در همین ابتدا اجازه بدین یه موضوع رو روشن کنم، انتخاب بازیکن و حضور شخصیت‌های قابل بازی زن، مواردی هستند که باید در آینده هم شاهد اونا باشیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که قصدشان از انجام این کار این بوده است که می‌خواهند بتلفیلد V اثری باشد که تمامی اشخاص موجود در جنگ را به‌تصویر بکشد و به بازیکنان اجازه این را می‌دهد که خودشان شخصیت مورد علاقه خود در این جنگ را انتخاب کنند.

تعهد ما به‌عنوان یک استودیو این است که بازی‌ای بسازیم که از همه جهت متنوع و فراگیر باشه. ما همیشه برای ارائه تجربیات غیرمنتظره و هیجان انگیز تلاش می‌کنیم و در کنار تمامی این موارد، اثری رو می‌سازیم که سرگرم کننده باشه. بتلفیلد، اثری نیست که قصه‌ی واقعی جنگ رو روایت کنه بلکه بتلفیلد اثری است که قصد داره از جنگ الهام بگیره و تجربیات متفاوتی رو ارائه بده. المان‌های سندباکس Battlefield همیشه به بازیکن اجازه می‌دهد تا با سبک و سیاق خودشون بازی کنن. حال در Battlefield V می‌تونین تصمیم بگیرید که با چه شخصیتی دوست دارین بازی کنین.

شخصیت‌های زن و استفاده از آن‌ها در یک بازی جنگ جهانی، موردی نیست که تاریخ را عوض کند زیرا در جنگ جهانی دوم زن‌های بسیاری جنگیده‌اند که از معروف‌ترین‌شان می‌توان به لیدمیلا پاولیچنکو اشاره کرد. با این حال در زمان عرضه بازی Battlefield 1 نیز کاربران واکنش‌های مشابه نسبت به شخصیت زن عرب بازی داشتند که در بازی و بخش داستانی قرار داشت. با تمام این تفاسیر تنها یکی از شخصیت‌های زن بازی Battlefield V به‌نمایش گذاشته شده است و ظاهرا یک شخصیت زن دیگر نیز در بازی حضور دارد.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده