نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی نقش‌آفرینی Songbringer برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو ویزارد فو با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که بازی نقش‌آفرینی Songbringer هفته جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

اگر قصد تجربه بازی Songbringer را دارید ولی به خاطر عدم عرضه آن روی کنسول نینتندو سوییچ نمی‌توانید به تجربه آن بپردازید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو ویزارد فو و کمپانی دابل الون با انتشار تریلر جدیدی اعلام کردند که این بازی نقش‌آفرینی در تاریخ دهم خردادماه (۳۱ می) برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

بازی Songbringer پس از موفقیت در دیگر پلتفرم‌ها این‌بار برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی سرمایه مورد نیاز برای ساخت را از طریق کمپین کیک‌استارتر موفقیت‌آمیزی که در ماه آوریل ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد، به دست آورد و پس از انتشار در تابستان سال گذشته برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر با استقبال خوبی روبرو شد.

بازیکنان در این بازی کنترل کاراکتری با نام روک را بر عهده دارند که پس از اتفاقی غیرمنتظره خود را تک‌و‌تنها در سیاره‌ای بیگانه می‌یابد

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Songbringer گیم‌پلی بازی‌های کلاسیک Legend of Zelda را با پس زمینه‌ای علمی تخیلی در هم می‌آمیزد و اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی است. بازیکنان در این بازی در نقش کاراکتری به نام روک قرار می‌گیرند که علاقه‌مند به سفر در کهکشان‌‌های مختلف است که در ابتدای بازی سفر خود را با کشتی آغاز می‌کند. در طول این سفر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد و روک خود را تنها و بی‌کس در سیاره بیگانه‌ای می‌یابد. او پس از مدتی شمشیر عجیب‌وغریبی پیدا می‌کند و با برداشتن آن موجب بیداشدن ارتشی از شیاطین می‌شود. حال جنگی در این سیاره رخ داده است و کاراکتر ما با ربات مورد اطمینانش که جیب نام دارد به جنگ با ارتش شیطانی می‌روند تا آنها را متوقف سازند. همچنین کاربران می‌توانند هدایت ربات یاد شده را به واسطه‌ی بخش همکاری چند نفره آفلاین به دست گیرند و کاراکتر اصلی را در این بازی یاری کنند. دنیای بازی Songbringer از سیستم پردازش Procedurally Generated بهره می‌برد و کاربران در آن شاهد محیط‌های تکراری نخواهند بود. در مورد آیتم‌های این بازی نیز باید گفت که این بازی بیش از ۱۰۰ نوع آیتم منحصر‌به‌فرد را در خود جای داده است که شامل نیروزا‌ها و موارد دیگر می‌شود. همچنین در این بازی محتویات پنهان نیز وجود دارند که در کنار حالت‌های مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه نینتندو سوییچ بازی Songbringer را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده