// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

معرفی بازی موبایل Animal Super Squad

بازی موبایل Animal Super Squad یک اثر ماجراجویانه به‌شدت سرگرم کننده است که با تم جدید خود، به صورت دیوانه‌واری لذت بخش است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Animal Super Squad را می‌توان اثر جذاب و خلاقانه‌ای دانست که با داشتن تم جدید و به شدت اعتیادآور، توانسته است تا لحظات خوشی را برای مخاطبینش ایجاد کند. ساخته استودیو DoubleMoose Games در اکثر بخش‌ها عالی ظاهر شده است و با ارائه چالش‌های متنوع در اکثر مراحل، بهترین لحظات را تا آخرین ساعات این بازی اندروید تحویل بازیکن می‌دهد.

در تجربه گیم پلی بازی، بازیکن باید حیوان موردعلاقه خود را حرکت بدهد و چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. این چالش‌ها واقعا متنوع هستند و در چندین حالت دنبال می‌شوند. حرکت در محیط بازی یا با پای پیاده انجام می‌شود یا اینکه سوار بر ماشین خاصی به دل بازی می‌زنید و با نهایت سرعت پیش می‌روید تا به انتها برسید. اما چالش‌های بازی به صورت جذابی طراحی شده‌اند و از موانع پرشی گرفته تا صخره‌های بزرگی که باید با سرعت از آنها عبور کنید، همگی می‌توانند به نوبه خودشان سخت و نفس گیر باشند. گیم پلی بازی طوری است که با تجربه چند دقیقه‌ای، می‌توانید روی آن سوار شوید و با کنترل بیش‌تری در آینده حرکت کنید. این روند به شدت تائید شده است و وقتی دو سه مرحله را پشت سر گذاشتید، خواهید دید که چقدر روان‌تر و با مهارت بیش‌تری می‌توانید کنترل خروس را برعهده بگیرید. هیجان بیش‌تر بازی، متعلق به وقتی است که سوار یک ماشین می‌شوید و با فشار دادن دکمه نیترو، با نهایت سرعت از موانع می‌پرید و با سر به زمین می‌خورید. کنترل این ماشین‌ها، طوری است که انگار کنترل همه جانبه آن را در اختیار دارید و در هنگام گیر کردن می‌توانید با واژگون کردن آن به سمت جلو و عقب، خیلی راحت از مهلکه نجات پیدا کنید.

Animal Super Squad

گرافیک این بازی آیفون جذاب و زنده طراحی شده است و واقعا مناسب حال و هوای چنین بازی ماجراجویانه‌ای است. این بازی را می‌توانید در هر حالتی تجربه کنید و آنقدر از تنوع مراحل آن لذت ببرید که هیچ تجربه تکراری برای‌تان نداشته باشد. از تم‌های محیطی تاریک و سرد گرفته تا فصل‌های سبز بازی، همگی بهترین تجربه را بازیکنان منتقل می‌کنند. صداگذاری‌ها در حد عالی صورت گرفته است و یک اثر مینیمال بسیار خنده دار را شاهد خواهید بود. بازی در قالب فیزیک واقع گرایانه طراحی شده است و هر بخش از موانع بازی، دارای جزئیات بالایی هستند و می‌توانند شما را به دردسر بیاندازد. این موضوع در مراحل بعدی که چالش‌های بیش‌تر و خشن تری دارند، بیش‌تر حس خواهد شد. رفته رفته حیوانات بیش‌تر به بازی اضافه می‌شوند و تجربه جذاب‌تری را ارائه می‌کنند. این حیوانات هر کدام یک ریتم حرکتی دارند که کمک می‌کنند بهتر روی آنها سوار شده و المان‌های حرکتی را روی آنها پیاده سازی کنید.

مراحل بازی بسیار جذاب و متنوع کار شده‌اند

کنترل‌های حرکتی بازی، بسیار جذاب است و هر شخصیت بازی، چندین انتخاب برای حرکت نظیر پرش، غلطیدن و همچنین حرکت مستقیم وجود دارد. چنین روندی در قبال حرکت با ماشین‌های خاص، تنوع بیش‌تری دارد و نیتروژن‌ها نیز به این کنترل‌ها اضافه می‌شوند. بازی قابلیت این را دارد که هر بازیکنی با هر سلیقه ای را راضی کند و با داشتن تنوع زیاد در بخش‌های مختلف، تجربه لذت بخشی را فراهم سازد. این تجربه به حدی است که تنها کافی است بازی را اجرا کنید تا توان بستن آن را نداشته باشید. به یک‌باره به خود می‌آیید و می‌بینید چند مرحله پشت هم را تمام کرده‌اید و زمان از دست‌تان در رفته است. بوسترهای سرعتی در بازی وجود دارند و به موقع سرعت حرکتی بازیکن را زیاد می‌کنند و هیجان چند برابری بازی را بالا می‌برند. چنین روندی کمک می‌کند تا یک بازی واقعا متفاوت اما در حین حال ساده، بتواند رضایت مخاطبین خود را به‌دست آورد.

Animal Super Squad

گیم پلی خلاقانه بازی Animal Super Squad یکی از عوامل اصلی، برای قرار گرفتن این اثر، در زمره بازی‌های اعتیادآور است

بازی Animal Super Squad همان اثری است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را به پای خود بکشاند و با تنوع دیوانه وار خود، لحظه به لحظه خوش بدرخشد. این روند با توجه به تنوع بالا در مراحل و چالش‌های بازی، به خوبی پدیدار شده است و هر لحظه چیز جدیدی برای عرضه دارد. از تنوع بالا در حیوانات بازی گرفته تا محیط‌های زیبا و چشم نواز، عاملی شده است تا این بازی را برای مدت‌ها، به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید و روزها به تجربه آن بپردازیم. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Animal Super Squad


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده