// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بسته الحاقی The Next Generation بازی Star Trek: Bridge Crew برای PS4 منتشر شد

جدیدترین محتوای دانلودی بازی Star Trek: Bridge Crew یعنی The Next Generation برای دارندگان پلی‌استیشن 4 منتشر شد و به‌زودی برای پی‌سی نیز منتشر می‌شود.

چندی پیش کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) و استودیو رد استورم اینترتینمنت (Red Storm Entertainment) اعلام کردند که بسته الحاقی The Next Generation بازی Star Trek: Bridge Crew در تاریخ‌های جداگانه برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن 4 و پی سی یعنی پلی‌ استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive منتشر می‌شود.

حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که این محتوا هم‌اکنون برای دارندگان نسخه کنسولی این بازی در دسترس قرار گرفته است و گفتنی است که با این آپدیت دیگر بازیکنان بدون در اختیار داشتن پلی‌استیشن VR می‌توانند این بازی را تجربه کنند. در آن سو پس از انتشار نسخه کامپیوتر این محتوا در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیرماه)، ویژگی Cross-Platform به بازی اضافه می‌شود و تمامی کاربران این بازی می‌توانند از پلتفرم‌های مختلف بازی را با یکدیگر تجربه کنند.

محتوای دانلودی The Next Generation به بازیکنان اجازه می‌دهد که هدایت فضاپیمای معروف این سری یعنی U.S.S Enterprise NCC-1701-D را بر عهده بگیرند. کاربرانی که خواستار چالش بیشتری هستند می‌توانند مهارت‌های تیمی خود را در نبرد با Romulanها به معرض آزمایش قرار دهند. البته رامیولن‌ها تنها دشمنانی نیستند که با این محتوا به بازی اضافه شده‌اند و در کنار آن Borgها نیز در بازی حضور پیدا کرده‌اند.

همچنین در کنار پل جدید، Roleهای تازه‌ای نیز به بازی اضافه شده است که بیشتر به قابلیت‌های ارتباطی و همکاری خلاصه می‌شود. سازندگان در مورد محتوای جدید نوشتند:

با استفاده ازفضاپیمای Patrol، بازیکنان می‌توانند به طور آزادانه در کهکشان‌ها سفر کنند و با وقایع جدید روبه‌رو شوند. حالت Resistance المان‌های گیم‌پلی بیشتری را به بازی اضافه می‌کند. در آن سو شما که تحت تعقیب Borg Cube قرار گرفته‌اید، پیش از روبه‌رو شدن با آن باید سه قطعه از نمونه فضاپیما را پیدا کنید تا شانس خود را برای پیروزی بالا ببرید.

بازی Star Trek: Bridge Crew هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PS4، کامپیوتر، پلی‌استیشن وی‌آر، اچ‌تی‌سی وایو و Oculus Rift در دسترس است و محتوای The Next Generation نیز با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در اختیار دارندگان این بازی قرار گرفته است. همانطور که در بالا نیز اشاره شد این محتوا ۳۰ تیرماه به کامپیوتر راه پیدا می‌کند.

برای اطلاع از خبرها و تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Star Trek: Bridge Crew در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده