// شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

بسته الحاقی Seasons بازی The Sims 4 معرفی شد

یکی از بسته‌های الحاقی محبوب بازی The Sims 3 یعنی Seasons به زودی به نسخه جدید سیمز یعنی The Sims 4 راه پیدا می‌کند.

پس از پایان عمر The Sims 3 و معرفی بازی Sims 4 برخی از کاربران نسخه قدیمی از نقل مکان به نسخه جدید اطمینان نداشتند. یکی از این دلایل، بسته‌های گسترش دهنده غنی بازی Sims 3 بود. یکی از DLC های معروف سری The Sims مربوط به بسته الحاقی Seasons می‌شود. این موضوع همانطور که از نام آن پیداست فصل‌های مختلفی را با آب‌و‌هوای متنوع به بازی اعمال می‌کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرد که بسته الحاقی Seasons قرار است برای بازی The Sims 4 نیز منتشر شود. این محتوا برای راه‌یابی به پی سی و مک در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر ماه) برنامه‌ریزی شده است.

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این محتوا چرخش فصل‌ها را به بازی اضافه می‌کند و بازیکنان در بین فصول نیز شاهد تغییراتی در بازی خواهند بود. در کنار این تغییرات اتفاق‌های دیگری همچون بارش باران سنگین، باران‌های طوفانی و غیره نیز انتظار می‌رود.

با فرا رسیدن فصل‌های جدید در بازی، فعالیت‌های تازه‌ای نیز به The Sims 4 اضافه می‌شود. در فصل زمستان، فرشته‌های برفی در بازی حضور پیدا خواهند کرد که در فصل بهار در گودال‌های باران به استراحت می‌پردازند. همچنین در جریان تعطیلاتی که در فصل‌ها به بازی اضافه می‌شود بازیکنان می‌توانند وقت بیشتری را با خانواده مجازی خود بگذرانند. یکی دیگر از تغییرات بزرگ این بسته الحاقی می‌توان به سیستم جدید باغبانی اشاره کرد. بازیکنان با وجود این می‌توانند شغل جدیدی را در بازی آغاز کنند و از بین رشته‌های مختلف به کسب درآمد بپردازند.

بسته‌الحاقی Seasons بازی The Sims 4 در تاریخ ۱ تیر ماه برای کامپیوتر و مک منتشر می‌شود.

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Sims 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده