// یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

شرکت Patriot از جدید‌ترین رم‌ های VIPER RGB رونمایی کرد

اخیرا شرکت Patriot از جدید‌ترین محصولات خود یعنی رم‌های VIPER RGB رونمایی کرده است.

به تازگی شرکت Patriot از جدید‌ترین کیت حافظه‌ رم DDR4 خود با نام VIPER RGB رونمایی کرده است. طبق اعلام این شرکت رم‌های جدید سری Viper RGB برای کاربرانی طراحی و تولید شده‌اند که می‌خواهد در محیط کار علاوه‌ بر داشتن ثبات، به حداکثر کارایی قابل دسترس برسند.

جنس پخش کننده‌‌های حرارت این رم‌ها از آلمینیوم مرغوب و حرارت دیده‌ است و طراحی جدید آن‌ها به شکلی است که بتواند علاوه‌ بر حفظ ثبات در کار‌های سنگین، تحمل حرارت بالایی داشته باشند. علاوه‌ بر این، حافظه‌های Viper RGB با یک بورد PCB سفارشی ساخته شده‌اند تا یکپارچی سیگنال‌های خروجی را برای انجام فعالیت‌هایی مانند بازی‌های ویدیویی تضمین کنند و همچنین پتانسیل بالای این محصولات را برای اورکلاک افزایش دهد. 

همچنین باید یادآور شویم که ICهای حافظه‌ در سری VIPER RGB دارای یک فرایند مرتب سازی اختصاصی برای حفظ استانداردهای کیفیت دقیق و قابلیت اطمینان در جدید‌ترین مادربورد‌های Intel و AMD هستند.

شرکت Patriot اعلام کرده است که به عنوان یک تولید کننده، متعهد شده تا راه‌حل‌های متنوع و جدیدی را برای گیمر‌ها و Modderها ارائه دهد؛ از این رو نورپزداری RGB را می‌توان به عنوان یک عنصر مهم در پی‌ سی‌ گیمینگ معرفی کرد. ماژول‌های حافظه‌ی Viper RGB از ویژگی‌های طراحی منحصر به فردی بهره می‌برند که علاوه بر ظاهر چنگک مانند آن، می‌تواند تجربه‌ای متفاوت از نورپردازی را در قسمت حافظه‌های رم سیستم ارائه دهد.

این شرکت برای هرچه بیشتر شدن کنترل کاربران روی شخصی سازی نورپردازی این محصولات، نرم‌افزاری با نام VIPER ارائه کرده است که اجازه‌ی شخصی‌سازی ۵ بخش مختلف نوری سطح رم‌ها را به کاربران می‌دهد و مصرف کننده می‌تواند با استفاده از آن ۵ پروفایل‌ از پیش‌ برنامه‌ریزی شده‌ مانند تنفس(Breathing)، ضربان(Hearthbeat) و غیره را انتخاب کنند.

VIper RGB

حافظه‌های Patriot VIPER RGB در زمان عرضه با فرکانس‌های پایه‌ی مختلفی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت تا مصرف کنند در زمان ارتقا سیستم یا خرید یک پی‌سی جدید گزینه‌های متنوعی را پیش‌رو داشته باشد. 

این رم‌ها در کیت‌هایی با حجم ۱۶ گیگابایتی (دو عدد ۸ گیگابایتی) عرضه می‌شوند و شامل فرکانس‌هایی از کمترین مورد یعنی ۲۶۶۶ مگاهرتز تا ۴۱۳۳ مگاهرتز خواهند بود. طبق گفته‌های این شرکت، رم‌های Patriot VIPER RGB به طول کامل برای پلتفرم‌های Intel و AMD بهینه‌سازی شده‌اند. 


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده